14 stycznia 2017

LINDEN TREE


Choć za oknem zima pełną parą, sklep internetowy goodies.pl już proponuje wiosenne zapachy. Skusiłam się na nową kolekcję i na pierwszy ogień wypróbowałam zapach LINDEN TREE, czyli 'drzewo lipy'. Szczerze mówiąc, spodziewałam się innego zapachu, a ten mnie zaskoczył.
 

Myślałam, że ten zapach będzie nijaki, a otrzymałam intensywny, kwiatowy aromat, który wprowadził mnie w świetny nastrój. Przeniosłam się myślami do dzieciństwa, do domu dziadków, gdzie rosła lipa, a na jednej z gałęzi przyczepiona była huśtawka, na której często się huśtałam. Pamiętam jej intensywny i miodowy zapach, jakby to było dzisiaj. Z tego drzewa zrywałam również cudowne białe kwiaty i tworzyłam bukiety dla bliskich. Cudowne wspomnienia!

Po odpaleniu LINDEN TREE wyczuwam zapach kwitnącej lipy, świeżego, czystego i wiosennego powietrza. Zapach jest mocno kwiatowy, co bardzo mi się podoba. Zastanawiam się teraz, czy w ogóle istnieją perfumy o zapachu lipy... Jeśli coś wiecie, dajcie znak :)

Serdecznie polecam ten wosk, jak i świecę. Warto!

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu LINDEN TREE.

4 komentarze: