26 lutego 2017

Yankee Candle: WILD FIG


Za oknem świeci już piękne słońce, co widać na ukazanym zdjęciu, a w moim mieszkaniu czuć zapach dojrzałych fig. 

Wild Fig to wosk, który pachnie cudownie zarówno na sucho, jak i po odpaleniu. Do wiosny jeszcze trochę, ale zapach od yankee candle sprawia, że myślami jestem już na gorących wakacjach. Wosk przywodzi mi na myśl południowe słońce, orzeźwiający wiatr i soczyste, dzikie, dojrzałe figi. Zapach jest mocny, intensywny, który w mig wypełnia całe mieszkanie. Aromat jest również słodki, ale ma w sobie cierpkość, co nie czyni tego zapachu mdłym, dlatego też zdecydowanie różni się od innych owocowych tartaletek.

Podsumowując, Wild Fig to zapach idealny na wiosnę i lato, a zimą, jeśli zatęsknicie za wakacjami.

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Wild Fig.

2 komentarze:

  1. Możliwe, że ten zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś w ich sklepie i po wąchaniu sporej ilości zapachów myślałam, że padnę i nie mogłam się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń