25 marca 2017

Yankee Candle: RASPBERRY SORBET


Cześć! Znowu pochłonęła mnie praca i zaczęłam zaniedbywać stronkę. 
Czy u Was również jest tak słonecznie? W powietrzu naprawdę czuć już wiosnę. Dodatkowo czas umilają mi jak zawsze piękne zapachy. Tym razem postanowiłam na maliny, czyli RASPBERRY SORBET.

 
Cóż tu dużo pisać? RASPBERRY SORBET jest zapachem soczyście malinowym. Bałam się, że po jego odpaleniu zapach będzie intensywny, ale na szczęście jest delikatny. W połączeniu z wiosenną aurą, wprawia w dobry nastrój i optymistycznie nastraja. Zapach jest trwały i szybko rozprowadza się po mieszkaniu.

Zatem, jeśli macie ochotę spróbować malinowego sorbetu nie wahajcie się dłużej, bo wosk jest genialny!

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Raspberry Sorbet.

4 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam takie zapachy, jednak jak do tej pory korzystałam tylko z olejków zapachowych albo kadzidełek, więc będę musiała z ciekawości spróbować z woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też zaczyna się robić coraz bardziej słonecznie ;) Zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie produkty zapachowe, zwłaszcza te, które nie są zbyt intensywne. Tego produktu jeszcze nie znam, ale chętnie wypróbuję. Lubię niemal wszystkie owocowe zapachy.
    Wiecznie Zaczytana z W Molikowie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam, ale etykieta przywodzi na myśl Summer Scoop od Yankee Candle.

    OdpowiedzUsuń