24 czerwca 2017

Yankee Candle: GARDEN BY THE SEA


Rozpoczęły się wakacje, więc nie mogłam sobie darować dodania recenzji jednego z letnich wosków. Tym razem na świecznik wystawiłam GARDEN BY THE SEA, który pochodzi z letniej kolekcji Coastal Living. 
 
Garden by the sea od Yankee Candle jest zapachem letnich kwiatów. Ciężko jest mi stwierdzić cóż to za mieszanka, ponieważ ta cała różnorodność zapachów przyprawia o pozytywny zawrót głowy. Mogę stwierdzić, że Garden by the sea to na pewno wosk o zapachu słodkim, ale nie mdlącym. To nietuzinkowa gamma aromatów. Jednak gdybym miała jednym słowem opisać ten zapach, rzekłabym, że jest- uwodzicielski! Wosk jest intensywny, jego zapach na długo unosi się w mieszkaniu. 


Garden by the sea kupić można w sklepie goodies.pl

4 komentarze:

  1. Muszę wypróbować ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się słodkiego zapachu, może różowy kolor wosku powinien mnie naprowadzić... Myślałam, że będzie bardziej świeży.

    OdpowiedzUsuń