06 czerwca 2013

Słoneczny wpis + Stosik

W ciągu kilku dni spotkało mnie tyle szczęścia, że nie potrafię tego ogarnąć. Nawiązałam współpracę z ciekawymi wydawnictwami i portalem, o którym niedługo poczytacie. Przeprowadziłam również kolejne dwa wywiady, które wkrótce tu się pojawią. Także na dobrą passę nie mogę narzekać ;-)

Wróciłam z pracy do domu, a tam kilka przesyłek! 
Oto co nowego i wspaniałego zagościło w mojej biblioteczce:


1. Danielle Steel, Charles Street 44, Świat Książki (z wymiany na LC).
2. Magdalena Witkiewicz, Szkoła żon, Filia (kupiona na promocji w matrasie).
3.Opal Carew, Fantazje w trójkącie, Czarna Owca (zakup własny).
4. Dia Reeves, Krwawy fiolet, Nasza Księgarnia (wymiana na LC).
5. Agnieszka Lingas-Łoniewska, W szpilkach od Manolo, NovaeRes (prezent od autorki :* )
6. Jolanta Wrońska, Fanaberie, Świat Książki (wymiana na LC).
7. Mingmei Yip, Pieśń Jedwabnego Szlaku, Świat Książki (wymiana na LC).

Wypożyczone z Biblioteki:


1. Virginia C. Andrews, Kwiaty na poddaszu, Świat Książki.
2. Olga Rudnicka, Natalii 5, Prószyński i S-ka.
3. Katarzyna Michalak, Poczekajka, Albatros.
4. Stephenie Meyer, Intruz, Wydawnictwo Dolnośląskie.

I książeczki dla dzieci (Kupiłam je z racji tego, że ZOSTAŁAM CIOCIĄ !! i będę propagować czytanie maluszkom):


Nie tracę już dłużej czasu i biorę się za czytanie!!
Miłego wieczoru !!

5 komentarzy: