23 sierpnia 2013

Liebster Blog Award... po raz drugi

Kolejny raz zostałam nominowana do tej zabawy. Tym razem przez Agnes Recenzentkę.

 
Oto moje odpowiedzi:

1. Otwórz najbliżej leżącą książkę na 13 stronie i napisz pierwsze trzy zdania.
On już był szczęśliwy, bardzo szczęśliwy, a na szczęście Hanki musiał jeszcze poczekać. Chyba jeszcze trochę. Oparł się o blat w kuchni. 
Swoją drogą, ciekawe czy ktoś zgadnie z jakiej książki to fragment?

2. Kawa czy herbata?
Ostatnio... tylko kawa.

3. Czy istnieje jakaś książka, do której masz sentyment?
Chyba nie... Ale wydaje mi się, że będzie to trylogia Anny Ficner-Ogonowskiej. Przeczytałam wszystkie w sierpniu, w swoje pierwsze wolne wakacje. Niesamowite lektury!
4. Podaj tytuł książki, przy której płakałaś/eś.
Jestem dosyć wrażliwa, więc zdarzyło się to kilka razy. Niedawno przez "Alibi na szczęście".
5. Ulubiony zespół muzyczny oraz wokalista / wokalistka? 
Lubię Rihannę, Kings of Leon, ojj wiele tego jest :)
6. Jakie jest Twoje hobby?
Nie będę chyba oryginalna jeśli napiszę, że czytanie książek? :)

7. Rowerem czy pieszo?
Lubię tak i tak.

8. Czytałaś/eś kiedyś w wannie? Jak wrażenia? :D
Jeszcze mi się nie zdarzyło :)

9. Najgorsza przeczytana przez Ciebie książka.
"Fantazje w trójkącie" - bleeee

10. Gdybyś mogła na chwilę zamienić się w Katniss Everdeen, wybrałabyś Gale’a czy Peet’ę? W przypadku chłopaków – gdybyś był Galem, co byś zrobił widząc Katniss i Peetę razem. (Twórczo :D)
Oglądałam kiedyś w kinie Igrzyska śmierci, ale szczerze... Nie pamiętam już który to który :) Ale zapadł mi w pamięć Liam Hemsworth :)))))

11. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
W chowanego.
***
Dzięki za wyróżnienie w zabawie. Nikogo nie będę nominowała, jeśli ktoś jest zainteresowany, to proszę odpowiedzieć na powyższe pytania w komentarzu pod tym postem :)
Tymczasem wracam do książki.

Katarzyna K

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytanie w wannie - polecam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jako dziecko uwielbiałam zabawę w chowanego. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedzi! Nie spodziewałam się ich tak szybko :) Ja również ostatnio pijam tylko kawę :)
    A fragment... Czyżby "Zgoda na szczęście"? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, a ostatnie pytanie super! Zabawy w dzieciństwie... tyle tego było. Miło powspominać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie 10- padałam. Ale dobra odpowiedź;) Czytania w wannie nie polecam, zawsze się boję, że mi książka spanie do wody i się zniszczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zabawa w chowanego najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń