31 sierpnia 2013

Podsumowanie czytelnictwa w sierpniu | Sierpniowy stosik nr 2 (6)

W sierpniu osiągnęłam zadowalający mnie wynik w czytelnictwie. Przeczytałam 11 książek. Teraz jestem w trakcie "W pogoni za torebką", ale myślę, że zaliczę ją już do miesiąca września, bo pewnie dopiero jutro skończę ją maglować :)

A tutaj przeczytane przeze mnie książki (kolejność przypadkowa):


W sierpniu przeczytałam 4314 stron, co daje średnio 139 strony dziennie. Wynik jest dla mnie zachwycający! :)

Największe wrażenia, w tym miesiącu, wywarła na mnie trylogia Anny Ficner-Ogonowskiej. Nie czytałam nic lepszego i na długo ta historia zostanie moją najukochańszą.

***

Jakiś czas temu przedstawiałam Wam moje sierpniowe książkowe stosiki, dzisiaj druga część. Następnym razem proszę na mnie krzyczeć i mnie gryźć, gdy będę chciała znowu coś kupić :)
Część z nich pochodzi z wymiany na LC, część recenzenckie, a jeszcze inne są kupione przeze mnie.


Nie będę już wypisywała tytułów, bo myślę, że widać je dosyć wyraźnie.  Jak widzicie, jest co czytać.
Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego ostatniego weekendu sierpnia.

Katarzyna K

14 komentarzy:

  1. Niezły wynik ! Tylko pozazdrościć ;)
    Z Twojego "stosiku" chętnie przeczytałabym Evansa oraz "Powrót do Nałęczowa"
    Życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! Nic, tylko gratulować :)
    W stosiku widzę kilka pozycji, które chętnie bym podebrała. Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik, u mnie 10 książek :)
    'Hobbita' miałam w planach przeczytać na wakacje, ale wiadomo jak to ze mną jest..
    "Ostatnią spowiedź' serdecznie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik ! Gratuluję . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! Też bym chciała mieć tyle czasu na czytanie! Miłego czytania w najbliższym miesiącu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Co do Twojej ukochanej trylogii, to mam pewien problem. W moje ręce trafił tom trzeci,a lektura dwu pozostałych się nie zapowiada, bo póki co ni mam na nią funduszy. Myślisz, ze czytanie od końca jest w tym wypadku sensowne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci poszło, najważniejsza jest radość z czytania, a reszta jakoś idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik - 11 książek, w tym trzy powyżej 500 stron. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku i zdobytych książek;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wynik i świetny stos! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję.
    W 2013 roku do tej pory przeczytałam 118 książek. Jak to jest ze stronami - nie liczę. Są to różne książki, także literatura dziecięca.

    OdpowiedzUsuń