14 września 2013

Kilka słów o "biedronkowych" lekturach

Nie wiem czy zdążyliście zauważyć, ale Biedronka zaopatrzyła swoje sklepy w ciekawe książki. Tym razem do oferty dołączyły lektury szkolne. Nakładem Wydawnictwa Olesiejuk wyszło kilkanaście lektur dla szkół gimnazjalnych i licealnych. Nie byłabym sobą gdybym z okazji nie skorzystała. Tym bardziej, że ceny książek wynoszą 2,99 albo 4,99- w zależności od grubości książki. 

I tak oto do mojej biblioteczki trafiły:
1. Henryk Sienkiewicz, Janko Muzykant
2. Ignacy Krasicki, Bajki
3. Adam Mickiewicz, Konrad Wallenrod
4. Bolesław Prus, Katarynka
5. Sofokles, Antygona
6. Aleksander Fredro, Zemsta
7. Molier, Skąpiec


Pragnę zaznaczyć, że nie są to lektury z opracowaniem w stylu GREGa. Jest to tzw. przeze mnie "czysta lektura". Na końcu książki jednak znajduje się krótka informacja o autorze- zwykle są to najważniejsze rzeczy oraz kilkanaście zdań na temat danego dzieła. Każda z lektur wyposażona jest także w kilka czystych stron, które przeznaczone są na nasze zapiski i notatki. Moim zdaniem, zamiast tych kilku wolnych stron, mogłoby się tam znaleźć więcej informacji na temat danej powieści itp. Wydanie jest naprawdę bardzo korzystne i oceniam je pozytywnie. Tekst jest przejrzysty, czcionka odpowiednia do czytania- warto się w nie zaopatrzyć.

TUTAJ biedronkowa oferta.


I co sądzicie o tej ofercie Biedronki? Może już kupiliście jakąś lekturkę?

19 komentarzy:

  1. Widziałam tę ofertę :) Naprawdę chciałam.. ale budżet mi nie pozwolił. Aczkolwiek lubię sobie iść do Biedronki i chociaż sobie popatrzeć na książkowe oferty :) Czasem nie wytrzymam i jednak coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ceny naprawdę nie są wygórowane, także jakieś zaskórniaki można było wyskrobać :))

      Usuń
  2. Wyglądają nawet ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te tytuły, ale tym razem nic nie kupowałam, choć zdarza mi się (i to nawet dość często) wracać z Biedronki z jakąś książką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kupować książki w Biedronce. Zawsze są tam ciekawe okazje. Muszę jutro zajrzeć, i zobaczyć jakie lektury są u mnie w sklepie dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam, ale nie dostrzegłam ceny. Kilka mi się podobało, ale jednak się nie skusiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Fajnie, że Biedronka robi takie promocje :) Mi już się nie przydadzą żadne lektury, ale doceniam to :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też często zaglądam do biedronki i lubię te ich promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same ambitne tytuły. Szkoda że w biedronce kupuję tylko płatki owsiane i wino :) Czas to zmienić !
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lektury z opracowaniem to zgroza! Dobrze, że Biedronka z nich zrezygnowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, muszę się przejść do biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W liceum uwielbiałam lektury z Grega, gdyż na ich podstawie dostawaliśmy polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak sama zauważyłaś, na fb pochwaliłam się swoimi dwoma zdobyczami :) PS. Widzę na bocznej szpalcie, że czytasz Kareninę - ja też, więc czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Często kupuję książki w Biedrze, ale nie lektury, które zresztą już zdołałam skompletować przez lata i teraz raczej oddaję, zostawiłam sobie m.in. Zbrodnię i karę.
    A opracowania - uwielbiam wydania Biblioteki Narodowej. Mój niezbędnik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet ie wiedziałam, że Biedronka zaopatrzyła się w lektury szkolne. Muszę sama zobaczyć, gdyż na załączonym przez ciebie zdjęciu widać, że są to ładne wydania, więc warto się w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze przeglądam zestawy książkowe. Twój link już nieaktualny, ale nowe propozycje książkowe (od 19.09) też bardzo interesujące. W lekturach przegapiłam Conan Doule'a. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm...Czas wybrać się do Biedronki:)
    Wydania dość porządne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka napisała wyżej, że podobno już nie ma tych książek w ofercie, ale może u Ciebie gdzieś się jeszcze zawiruszyły na stoisku :)

      Usuń