07 września 2013

Wiśniowe Trufle + Korzeniec

Jak zdążyliście już przeczytać na moim facebooku, zaczytałam się w Korzeńcu Zbigniewa Białasa. Recenzja będzie już niedługo a tymczasem... kilka słów o pysznym dodatku do książki.

Od sklepu SKWORCU otrzymałam pyszną herbatkę o ciekawej nazwie Wiśniowe Trufle.

Wiśniowe Trufle to herbata owocowa na bazie hibiskusa o niebanalnym aromacie i znakomitym smaku.


Składniki:

- czarny bez,
- rodzynki,
- kawałki jabłka i buraczków,
- owoce dzikiej róży, jeżyny,
- borówki amerykańskie,
- czarne porzeczki,
- kawałki białej czekolady,
- plasterki wiśni,
- pączki róży,
- płatki róży,
- aromat.




Herbaty owocowe to niezwykła pod każdym względem kompozycję kwiatów, liści, owoców i oryginalnych dodatków. Posiadają przyjemny, tropikalny zapach i smak, który wraz z pierwszym łykiem wnosi w nasze życie słodką nutkę wonnej egzotyki.

Sposób przyrządzania:
zalać wodą o temperaturze 96°C, parzyć 5 do 8 minut.
Herbata o smakowitej nazwie Wiśniowe Trufle to idealna słodkość na jesienne wieczory z dobrą książką. Niesamowity smak i zapach- polecam! Spróbujcie, bo to mieszanka owoców doskonała.

 Taką pyszność możecie kupić TUTAJ za jedyne 3,99 zł za 50 g .

11 komentarzy:

  1. Podobno książka to najlepszy przyjaciel człowieka. Otwiera nowe okna na świat, ukazuje nieznane dotąd historie, swoją niezwykłością dzieli się z innymi... ale czy na pewno?
    Najlepiej jest to sprawdzić! Chciałbym serdecznie zaprosić na odwiedziny nowego bloga z recenzjami książek. Recenzje te przybrały dość specyficzny wygląd, dlatego radzę się przygotować :).
    Zapraszam! Czytanki Gnoma
    (PS Przepraszam za spam. Wiem, jak bardzo potrafi on człowieka zirytować, ale myślę, że rozumiesz, iż czasem bez niego nie da się przekazać innym informacji o blogu. Jeśli uważasz to za stosowne, skasuj komentarz zaraz po przeczytaniu.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powoli wkraczamy w te porę roku, gdzie bez gorącej, aromatycznej herbatki trudno będzie nam funkcjonować. Jestem ogromnym smakoszem herbatek. Na tę o smaku wiśniowych trufli również mam chrapkę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbatka wygląda wyśmienicie. ;) Ja jestem w trakcie lektury "Pudru i pyłu" i przyznam, że jest równie świetny co "Korzeniec". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wypiłabym taką herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam każdy rodzaj herbaty i mogę pić jedną za drugą. Z chęcią bym takiej skosztował. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny szablon, świetny przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej herbaty jeszcze nie piłam, ale chętnie zrobię to. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam herbaty, a takiej jeszcze nie piłam! Muszę się bliżej zapoznać z tą stroną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj taką herbatkę to i ja bym się chętnie napiła. Mogłabym nawet zdradzić moją ulubioną czarną z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń