02 października 2013

Poranek przy pysznej kawie

Każdy boży dzień rozpoczynam od kawy. Kiedyś jej nie cierpiałam, dzisiaj piję namiętnie i bez opamiętania. Ponownie przepadłam i zatraciłam się w smaku kawy od sklepu SKWORCU.



Kawa rozpuszczalna RUMOWO-WIŚNIOWA to nowość w Polsce. Jest ona prawdziwą ucztą dla naszych zmysłów. To wyjątkowa, aromatyzowana kawa rozpuszczalna o smaku wiśni w rumie. Doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy zachwyci każdego.

Sposób przyrządzania:
1-2 łyżeczki zalać wrzątkiem. Można dodać odrobinę mleka (najlepiej kondensowanego) do smaku.

Przepyszną kawusię Wiśnia & Rum możesz kupić TUTAJ za jedyne 8 zł za 100 g.

A Ty? Co pijesz rano: kawkę czy herbatkę?

8 komentarzy:

  1. Kawkę rozpuszczalną :) Z lekiem i cukrem, obowiązkowo przy blogach lub książce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, pierwszy raz słyszę o takiej kawie, smakowość do tej pory kojarzyła mi się z cappucino i sztuczną pianką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawy z tej firmy są pyszne. Tej jeszcze nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale super, jak tylko skończę obecną to zaopatruję się w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gydbym rankiem miała wiecej czasu tez bym wypiła taką kawuuusie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rano piję kawkę, obowiązkowo :)
    Jeszcze niedawno piłam 3 - 5 kaw na dzień. Teraz staram się ograniczać do 2. Jedną rano, drugą w pracy.
    Po powrocie do domu piję tylko herbatę, od 3 do 12!!! kubków!

    P.S. Kawka Wiśnia & Rum pyszna! Podobnie jak Krem Brulee, Paryż Nocą, Wiśniowa, Marcepanowa mhmm...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rano piję herbatę, a pod wieczór kawę :)

    OdpowiedzUsuń