27 listopada 2013

Kawa śmietankowa od Skworcu


Kawa odświeża ciało i umysł. Jest to napar o  właściwościach pobudzających. Podana rano stawia na nogi, kończąca obiad poprawia trawienie. Kawa to niezastąpione źródło energii, niweluje zmęczenie psychiczne i fizyczne. Zaś zawarta w niej kofeina jest szybko wchłaniana przez organizm, usprawnia myślenie, poprawia koncentrację i pamięć. Po jej wypiciu  czujemy się pełni energii.

Kawa rozpuszczalna ŚMIETANKOWA – to absolutna nowość w Polsce. Jest ona prawdziwą ucztą dla naszych zmysłów. To wyjątkowa, aromatyzowana kawa rozpuszczalna o smaku śmietankowym. Doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy zachwyci każdego.


Sposób Przyrządzania:
2-3 łyżeczki zalać wrzątkiem. Można dodać odrobinę mleka (najlepiej kondensowanego) do smaku.

Pyszną kawę śmietankową kupisz TUTAJ za 8 zł za 100 g.

13 komentarzy:

  1. Kawa śmietankowa, musi być pyszna mm^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej kawy jeszcze nie miałam okazji spróbować, ale za to "Tymczasowa" bardzo mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie próbować nowości! Myślę, że mi zasmakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piję kawę rozpuszczalną, ale ze smakowymi mam wyjątkowo złe wspomnienia. Nie pamiętam już nawet gdzie je kupiłam, ale były tak sztuczne, że ciężko było wypić choćby jeden łyk.
    Choć przyznaję, że bardzo lubię śmietankowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze o niej nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I narobiłaś mi ochoty na kawę. Idę sobie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawa śmietankowa? Brzmi pysznie, ale chyba wolałabym czekoladową;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już dziś jedną piłem, a ograniczam, więc choć też wzięła mnie ochota, to się powstrzymam ;-) Wygląda naprawdę apetycznie. Cena też przyzwoita, będę musiał kiedyś zrobić sobie zakupy w tym sklepie internetowym, wziąć od razu masowo różne smaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Tymczasową" czytałam z jakiś rok temu :) Całkiem pozytywnie wspominam, choć nie powiem, czytywałam lepsze obyczajówki ;)
    A kawkę z chęcią bym posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń