30 grudnia 2013

2 0 1 3 - PODSUMOWANIE



Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wyboru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?

Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie, je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia. Wyjdź mu nap­rze­ciw. 

***
W 2013 roku:
* Przeczytałam: 123 książki
* Zrecenzowałam: 118 książek
                              16 filmów
* Liczba stosików: 8
* Liczba postów: 231
* Przeprowadziłam: 6 wywiadów
                               4 konkursy

Książka miesiąca: (wybór subiektywny)

1. Styczeń: brak
9. Wrzesień:  C.J.Daugherty, Wybrani

Co planuję w 2014 roku?

! Czytać więcej książek polskich autorów.
! Recenzować więcej dobrego, starego kina.
! Ograniczyć udział w wyzwaniach do 4.
! Osiągnąć liczbę 500 fanów na Facebooku.
! Osiągnąć liczbę 100 000 wyświetleń mojego bloga.
! Przeczytać 150 książek.

Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w swoich postanowieniach, ale co najważniejsze będę poważnie do nich dążyć! A czy Wy macie jakieś noworoczne postanowienia? Chętnie o nich poczytam. Śmiało piszcie w komentarzach! :)

***
Proszę o uzupełnianie ANKIETY !

14 komentarzy:

  1. Rewelacyjny wynik! Gratuluję! Nie wiem jak Ty to robisz... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipiec i sierpień, czyli wakacje- miałam bardzo dużo czasu żeby nadrobić zaległości czytelnicze. Potem półtora miesiąca bezrobocia, więc sporo czasu na czytanie. Teraz po założeniu własnej działalności, czasu mam troszkę mniej, ale za to mam wolne wieczory, które mogę poświęcić temu co lubię :) Czyli: bycie sobie szefem popłaca :)

      Usuń
  2. O! Dziękuję za wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój wynik przy Twoim się chowa :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wynik, gratulacje ! U mnie ,,W szpilkach od Manolo" królowało w lipcu". Życzę powodzenia w spełnianiu planów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe postanowienia, życzę by się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnego wyniku i życzę realizacji zamierzonych postanowień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki Pani Agnieszki również uwielbiam, a na Jeżynową zimę mam ochotę już od dawna!
    Gratuluję świetnego wyniku i życzę powodzenia w 2014 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te dwa cytaty coś we mnie zmieniły. Dziękuje ci przede wszystkim za nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja Cię! Jestem w szoku, genialny wynik! Szczere gratulacje! Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne podsumowanie! Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujący wynik. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, aby Twoje postanowienie doszły do skutku. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń