04 stycznia 2014

Przeczytaj i podaj dalej



Witajcie w Nowym Roku!
Pierwszy post 2014 roku chciałabym rozpocząć niesamowitą akcją, w której wzięłam udział. Mianowicie, mam na myśli projekt: "Przeczytaj i podaj dalej", który został stworzony przez Annę M. z bloga Książki i cała reszta...

Otóż, autorka tej akcji postanowiła uwolnić jedną ze swoich książek, czyli "Dziką drogę" po to, aby mogła ona ruszyć dalej w świat. Książka wędruje z rąk do rąk już od 3 sierpnia 2013 roku. Każda czytelniczka, bądź czytelnik (ale jeszcze mężczyzn w tym gronie nie było) ma za zadanie przeczytać książkę pt. "Dzika droga". Można na jej stronach zamieszczać własne przemyślenia, refleksje i adnotacje. Uwierzcie, że jest już ich całkiem sporo :) Po niedzieli zabieram się za tę lekturę i mam nadzieję, że podzielę zdanie moich poprzedniczek i książka mnie urzeknie... Ale tymczasem, mam dla Was dobrą wiadomość! 

Wy również możecie wziąć udział w tej ciekawej akcji.

Oto zasady:

1. Odbierasz książkę z poczty, albo uprzejmy listonosz przynosi Ci ją do domu...

2. Czytasz z zapartym tchem...

3. Koniecznie robisz zdjęcie z książką (może być w jakimś charakterystycznym dla ciebie miejscu) Umieszczasz krótką refleksję na swoim blogu (jeśli takowy posiadasz) i przesyłasz link do mnie, jako pomysłodawcy akcji  - zrobimy wspólnie relację z wędrówki książki... poznamy się wzajemnie... może nawet stworzymy klub wędrującej książki..
 
4. Do książki koniecznie należy się wpisać, zaznaczyć swój ulubiony fragment, pozostawić po sobie ślad :)
 
5. Umieszczasz na swoim blogu baner i informacje o Akcji "PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ" wraz z powyższymi punktami i wybierasz nowy dom dla książki,  wysyłasz ją  dalej :)

6. Z dreszczykiem emocji śledzisz dalszą drogę książki, która ma szansę być wolną i zdobyć nowe światy...


Jeśli chcesz się zgłosić MUSISZ:

  • zgłosić chęć udziału w komentarzu pod tym postem (obowiązkowe)
  • podać swój mail, abym mogła skontaktować się ze zwycięzcą (obowiązkowe) 
  • napisać, dlaczego to do Ciebie ma trafić ta książka

Czas na zgłoszenie się macie do 19 stycznia 2014 r. do godz. 20:00 Tego samego dnia, w późnych godzinach nocnych odezwę się do szczęśliwca, do którego powędruje książka.

Całą podróż książki możecie śledzić TUTAJ !




Zapraszam Was do zabawy !!

13 komentarzy:

  1. Pomysł świetny:) Ja akurat mam ogromne zaległości czytelnicze, więc się nie zgłaszam, ale może kiedyś... Tobie życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgłaszam się bo po prostu jako namiętna kolekcjonerka chciałabym zatrzymać tę książkę dla siebie. Ale sam pomysł genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny, a nie zapisuje się tylko dlatego, że akurat te książkę posiadam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jest fantastyczna. Dlatego polecam zgłaszać się. Sama również chciałam ją zatrzymać, ale udało mi się i przesłałam ją Katarzynie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Otworzyłaś książkę na moim ulubionym fragmencie. Przed wysłaniem zaznaczyłam go jesiennym listkiem. Zaginął czy jeszcze jest w książce? :)
    Czytelniczka nr 7. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listek jest, ale na zupełnie innym fragmencie :))

      Usuń
  6. Cieszę się, że dalej towarzyszy książeczce w podróży. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się, jestem chętniaczką. Przeczytać chcę :)
    paulina.m.kopec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Dlaczego ja? Zgłaszam się już po raz drugi, poprzednim razem wygrałaś ty, więc może teraz jest czas na mnie? Poza tym, jak widać zależy mi na udziale, nie rozmyślę się w ostatniej chwili i na pewno pozostawię po sobie jakiś ślad :P. Nie wiem co jeszcze napisać. Produkty z Biedronki polecają się na Święta:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. :)
    zaslodkakawae@wp.pl

    Dlaczego chciałabym otrzymać tą książkę? To proste - nie miałam z nią ani autorem nigdy styczności, więc chciałabym się z nimi zapoznać. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam książkę. Książka mi się podobała, mimo, że niekoniecznie polubiłam główną bohaterkę. Ech, chętnie wzięłabym w ręce i ten egzemplarz. Egzemplarz, który wędrował.

    OdpowiedzUsuń