20 grudnia 2013

Coffe time -> Irish Whisky od Skworcu


Ostatnio zaczęłam eksperymentować z ekspresem i próbuję robić przeróżne kawy latte, esspresso i inne bajery. Dzięki Skworcu.pl miałam możliwość przetestowania kaw smakowych ziarnistych. Mieliście już okazję przeczytania mojej opinii o kawie pralinkowej [klik klik klik]. Natomiast dzisiaj zapraszam Was na opis kawy ziarnistej o smaku Irish Whisky.

Kawa Irish Whisky – to prawdziwa uczta dla naszych zmysłów. Są to najwyższej jakości, wyselekcjonowane, aromatyzowane ziarna na bazie kawy Arabica Columbia Excelso o smaku i aromacie irlandzkiej Whisky. Całość stanowi doskonałe połączenie wyśmienitego aromatu i subtelnego smaku prawdziwej kawy. Efekt zachwyci każdego.

Kawa trzywarstwowa- wyszła PRAWIE idealnie :)

Kawę o pysznym smaku irlandzkiej whisky, kupisz TUTAJ za 7 zł za 100 g.

7 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie choć mi na pewno nie wyszłoby takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alkohol w tym cudeńku jest?
    Za kawą jako napojem nie przepadam, ale miło jest pooglądać dzieła baristów. Bardzo lubię zapach kawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie, ale niestety nie przepadam za whiskey:) Czekam więc na kolejną propozycję:P

    OdpowiedzUsuń
  4. To jedyna kawa, której za smakiem akurat nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. za whiskey nie przepadam, więc nie wiem czy bym chciała spróbować :) ale kto wie, może wtedy zmieniłabym zdanie o trunku, gdyby mi posmakowała :D

    OdpowiedzUsuń