28 grudnia 2013

Kup książkę !!



Kochani! 
Mam do sprzedania kilka książek. Jeśli jesteście zainteresowani którąś z nich, bardzo proszę Was o kontakt e-mailowy: elementarz90@gmail.com

Pod okładką książki widnieje cena. Do ceny książki należy doliczyć koszt przesyłki, czyli 5 zł. Jeśli chcesz kupić kilka książek, napisz do mnie, a dogadamy się w kwestii przesyłki. Książki są raz przeczytane, także ich stan jest idealny.

Ogryzek Aureliusza
Cena: 5 zł

Rozkosze nocy
Wersja przed korektą!!
Cena: 8 zł
 Cud oleju palmowego
Cena: 10 zł
Dirty World
Cena: 9 zł

A nie mówiłam!
Cena: 8 zł

Nigdy w życiu!
Cena: 8 zł

Łańcuszek
Cena: 5 zł

Jak radzić sobie z życiowymi wyzwaniami
Cena: 8 zł

W pogoni za torebką
Cena: 15 zł

 Więź
Cena: 13 zł
 
Niewolnice władzy
Wersja przed korektą !!
Cena: 15 zł

Wymień umysł na lepszy model
Cena: 10 zł

Wszystko za drinka
Cena: 8 zł

Tajemnica lady Maggie
Cena: 12 zł

9 komentarzy:

  1. Fajna akcja, ciekawy blog. Wpadnij również do mojego---> arenaksiazek.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Mikołaj się spisał w tym roku, do tego mam całkiem niezłe zaległości z całego roku, więc tym razem spasuję:) Chociaż muszę przyznać, że kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post przeniosłam do zakładki "Sklepik". Zatem, będzie jeszcze okazja, żeby może coś sobie wybrać :) Poza tym nie planuję rozszerzenia tego działu.

      Uwaga! Zgadzam się na ewentualną wymianę: książka za książkę!
      Listę książek, których poszukuję i chciałabym przeczytać macie na moim koncie "lubimyczytac.pl":

      http://lubimyczytac.pl/profil/177391/kasia900/polka/1131924/chce-przeczytac/miniatury

      Czekam na kontakt tutaj w komentarzach, albo na e-mail :)

      Usuń
  3. Sama też wyprzedaje książki, bo nie mam już ich gdzie mieścić niestety. Dopiero za rok będę mieszkać w nowym mieszkaniu to mam nadzieję biblioteczka większa stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam nową meblościankę, więc już nic mi nie straszne :) Wszystkie książki pięknie poukładane stoją na półkach ;)

      Usuń
  4. Polecam Wam "Niewolnice władzy", którą ostatnio czytałam i recenzowałam u siebie. Za 15 złotych warto mieć tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, żadna z tych książek nie jest "w moim stylu". :)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń