27 grudnia 2013

Wyniki konkursu rocznicowego



Czas żeby ogłosić wyniki rocznicowego konkursu!
Przypominam, że sponsorami nagród były wydawnictwa:
* Wydawnictwo Astropsychologii
* Wydawnictwo Borgis
*Sztukater.pl
* Wydawnictwo Święty Wojciech

W konkursie wzięły udział 44 osoby !! Super, że konkurs cieszył się tak ogromnym zainteresowaniem!

Waszym zadaniem było podać swój email, wybrać cyfrę od 1 do 5 oraz umieścić baner na swojej stronie. Wszyscy spełniliście powyższe zadania.
Pod numerami od 1 do 5 ukryłam książki od wydawnictw. Postanowiłam, że nadal nie zdradzę co to za książki. Niech to będzie dla Was niespodzianka :) Byłoby miło, gdyby zwycięzcy po otrzymaniu nagrody zrobili zdjęcie ze swoją nagrodą i przesłali mi na e-mail. Jednak nie jest to konieczne.
Zatem:

1. Nagroda od Wydawnictwa Astrospychologii.
2. Nagroda od Wydawnictwa Borgis
3. Nagroda od Wydawnictwa Święty Wojciech
4. Nagroda od Sztukater.pl
5. Nagroda od Sztukater.pl

Drogą losowania wyłoniłam takich oto zwycięzców:

1. Marta mama Nikusia
2. Ania Floo
3. Gracenta
4. Agnes Recenzentka
5. Eliza K.

Do zwycięzców za wyślę wiadomości z prośbą o podanie swoich adresów, na które mam nadać przesyłki. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni. 

Pozdrawiam serdecznie!!

Proszę o wypełnienie krótkiej ankiety: A N K I E T A

7 komentarzy: