04 lutego 2014

Garść ważnych informacji



Już kilka dni mnie tutaj nie było. Wybaczcie, ale ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na to, żeby przysiąść do komputera i napisać recenzję. Na szczęście wciąż czytam. Aktualnie rozpoczęłam trzy bardzo ciekawe książki :) Jednak dzisiaj nie o nich mowa...
Przychodzę dzisiaj do Was z kilkoma wiadomościami. 

I. Po pierwsze, super promocje książek!

1) Uwielbiam kupować książki w Wydawnictwie Znak. Zawsze znajdę tam lektury w bardzo atrakcyjnej cenie i po prostu nie umiem się temu oprzeć. Aktualnie wciąż trwa tam promocja 50 % na wybraną ofertę.

2) Księgarnia Matras postanowiła specjalnie z okazji Walentynek obniżyć ceny wybranych tytułów aż do 50%, może więc znajdziecie coś ciekawego dla siebie i swojej połówki? A więc, luty miesiąc... zaczytanych!

3) Ceny książek obniżone do 60 % znajdziecie w Weltbildzie. Warto zajrzeć, bo jest sporo ciekawych nowości w bardzo niskich cenach.

4) Zimowe wieczory z dobrą książką- tak nazywa się akcja promocyjna jaką zorganizowała fabryka.pl Tutaj znajdziecie książki obniżone aż do 80 % !! Pisząc dla Was ten post, właśnie jestem w trakcie kompletowania własnego zamówienia :)

II. Gdzie mnie znajdziecie?

No właśnie... Jak wspomniałam już wyżej. Ostatnio rzadko tutaj goszczę, ale mimo wszystko, w miarę systematycznie odwiedzam facebook i instagram. Jeśli jesteście zainteresowani tym co się ze mną dzieje, bądź co u mnie słychać, koniecznie kliknijcie w poniższe odnośniki:

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn

http://instagram.com/recenzjapisanaemocjami#

III. Blog Roku 2013

Na pewno zauważyliście, że trwa szalone głosowanie na Bloga Roku 2013. Nie oczekuję od Was tego, że będziecie masowo głosować na mój blog, ponieważ wiem, że wymaga on wiele pracy, a do perfekcji mu daleko. Jednak pamiętajcie, że pieniążki z smsów idą na cele charytatywne. Jeśli podoba Wam się czyjś blog, nie szczędźcie 1,23 zł :) Etap głosowania będzie trwał jeszcze do 7 lutego do godziny 12.

http://www.blogroku.pl/

Na dzisiaj to już tyle. Zmykam pod koc i do czytania, a Was serdecznie pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Z promocji w Matrasie i na Znaku sama skorzystałam. Na fabryka.pl nie widzę nic dla siebie;) Ale fajne promocje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie mogłam się oprzeć promocji Znaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj zaprezentuje swoja zakupy w promocji Znaku. Ja również nie mogę się opanować przed zakupami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już miałam spakowany koszy w fabryce ale w ostatniej chwili się powstrzymałam :-) Aczkolwiek promocję są super :-)
    Zapraszam http://mbzapisanekartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę spoglądać w kierunku promocji, jestem tak spłukana, że masakra :) Przynajmniej w tym miesiącu hehe :))

    OdpowiedzUsuń