09 lutego 2014

Zakochany tydzień

14 lutego Dzień Zakochanych, czyli Walentynki. Z tej okazji wymyśliłam, że począwszy od dzisiaj do soboty (15 lutego) na moim blogu będzie trwała akcja: Zakochany tydzień. Będzie mi miło, jeśli zechcecie przyłączyć się do tego krótkiego wyzwania. Cała akcja polega na tym, że codziennie na blogu zamieszczę recenzję filmu, książki, piosenki itp., która ma związek z... miłością. Nie musi być to typowa recenzja, ale nawet krótka opinia. Akcja zakończy się weekendowym konkursem walentynkowym!



Oto plan na najbliższy tydzień:

Niedziela (09.02) - Recenzja filmu romantycznego

Poniedziałek (10.02) - Recenzja wiersza polskiego autora ze słowem "miłość" w tytule

Wtorek (11.02) - Recenzja książki z sercem na okładce

Środa (12.02) - Recenzja piosenki romantycznej, miłosnej, o zakochaniu itp. (dowolnie: zagraniczna bądź polska)

Czwartek (13.02) -Recenzja książki, która ma okładkę w kolorze czerwonym

Piątek (14.02) - Recenzja książki z wątkiem miłosnym

Sobota (15.02) - Podsumowanie Zakochanego tygodnia

Nie pogniewam się, jeśli zechcecie mieszać kategorie i ustalać je na inny dzień, ale data 14.02 nie może ulec zmianie !!

Pod każdym wpisem zamieście poniższy banerek:


Swoją chęć udziału w tygodniowej akcji: Zakochany tydzień, wyrażajcie tutaj w komentarzach.

Pozostałych, którzy biernie będą przyglądali się naszym postępom zapraszam codziennie na bloga, na instagram i na facebook.

3 komentarze:

  1. Pomysł bardzo fajny, jestem ciekawa wpisów.
    Ja jednak mam 5 zaległych recenzji, a i do nich nie potrafię się zabrać.
    Dlatego nie przyłączę się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Nie przepadam za walentynkami, ale chętnie zapoznam się wytworami kultury związanymi z miłością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ale ja raczej się nie przyłączę. Z chęcią jednak poczytam wpisy innych uczestników;)

    OdpowiedzUsuń