06 kwietnia 2014

162) Danny White, Jennifer, Liam i Josh. Nieautoryzowana biografia gwiazd serii "Igrzyska śmierci"


Film "Igrzyska śmierci", powstał w oparciu o międzynarodowy bestseller powieści o tym samym tytule. Zdecydowanie pobił rekordy kasowe, bo zarobił prawie 700 mln dolarów na całym świecie. Natomiast trzy gwiazdy, grające główne role w filmie są dziś aktorami pożądanymi! Jennifer Lawrence jest dzieckiem z gospodarstwa w Kentucky, wygrała Oscara w kategorii najlepszej aktorki w 2013 roku, została okrzyknięta "najbardziej utalentowaną młodą aktorką w Ameryce " przez Rolling Stone . Poza ekranem, stała się wzorem dla pokolenia dziewcząt, spotyka się z przystojnym Nicholasem Houltem i co zdumiewające,  podpisała kontrakt z Diorem. Liam Hemsworth, Australijczyk z krwi i kości, dostał swoją wielką szansę i film "Ostatnia piosenka" przyniosła mu sławę, ale nie tylko ją. Dzięki roli w tym filmie został chłopakiem Miley Cyrus, co było źródłem fascynacji dla codziennej prasy. To dopiero dzięki "Igrzyskom" mógł wyjść z cienia swojej dziewczyny.  Natomiast Josh Hutcherson początkowo pojawiał się w serialach telewizyjnych, był również nominowany do Oscara. Jest uwielbiany przez wszystkie dziewczyny na całej kuli ziemskiej, ale jego życie osobiste jest ściśle chronione. Te wszystkie wydarzenia sprawiły, że Danny White musiał napisać tę biografię! Tak właśnie powstała "Jennifer , Liam i Josh: Nieautoryzowana biografia gwiazd serii Igrzyska śmierci"

"Jennifer, Liam i Josh" to nieautoryzowana biografia gwiazd "Igrzysk śmierci". Ta trójka znakomitych aktorów jest ostatnio najgorętszą trójką gwiazd Hollywood. A czy interesuje Was to, co działo się z nimi przed "Igrzyskami śmierci"? Zastanawiacie się może skąd właściwie się wzięli? Ja na te pytania odpowiedziałam twierdząco i po przeczytaniu tej opowieści byłam usatysfakcjonowana odpowiedziami, jakie uzyskałam. Danny White napisał intrygującą biografię gwiazd, ich relacje na planie serii "Igrzysk", ale również poza nim. Dowiedziałam się o ich dziecięcych marzeniach, poznałam ich fascynację, historię karier, role filmowe i telewizyjne, historie ich burzliwych związków, ale też nadzieje na przyszłość. Ta biografia ponownie uświadomiła mi, że nic się samo w życiu nie wydarzy. Trzeba mocno czegoś chcieć i starać się z całych sił, choćby wszyscy w ciebie zwątpili. Właśnie tak było w przypadku Jennifer Lawrence, Liama Hemswortha i Josha Hutchersona. 

Nie chciałabym tutaj streszczać tej biografii, ponieważ pozbawiłabym Was ciekawej lektury i ciekawostek jakie w niej znajdziecie. Napiszę Wam tylko, że na pewno wieloma wątkami z życia tej trójki gwiazd będziecie zaskoczeni, zdziwieni i zafascynowani! 

Biografia została podzielona na dwie części. Pierwsza część opowiada "Życie przed Igrzyskami", a druga "Życie po Igrzyskach". Każdy kolejny rozdział to historia należąca do innego bohatera. Wszystkie wiadomości o aktorach, uporządkowane są chronologicznie, od ich narodzin, aż do dziś. Dodatkowo, biografia zawiera mnóstwo zdjęć gwiazd, co bardzo uatrakcyjnia czytanie książki. Książkę czyta się bardzo szybko, co ułatwia nam duża i przyjemna dla oczu czcionka. Wystarczy Wam jeden wieczór, aby zapoznać się z sylwetkami dzisiejszych ulubieńców. 

Biografię polecam w szczególności fanom "Igrzysk śmierci", ale również kinomaniakom, bo dzięki tej książce sama dopisałam do swojej listy, kilka nowych tytułów filmów, w których zagrały wyżej wymienione gwiazdy. Mam nadzieję, że książka przypadnie Wam do gustu, tak jak i mnie!

Danny White, Jennifer, Liam i Josh. Nieautoryzowana biografia gwiazd serii Igrzyska śmierci, Wydawnictwo Feeria, Wydanie I, Łódź 2014, s. 232.


6 komentarzy:

  1. Coś ciekawego :D
    Jeżeli wszystkie części Igrzysk śmierci przeniesione na ekran spodobają mi się, chętnie spojrzę na tę książkę:)
    BTW = Liam jest super!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmowa wersja ,,Igrzysk śmierci'' bardzo mi się podobała, ale mimo to nie mam jakoś ochoty na czytanie biografii gwiazd, które występowały w te produkcji, lecz zapewne niektórzy fani będą niezwykle usatysfakcjonowani mogąc poznać tę ciekawą publikacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie, chociaż biografii nienawidzę.
    Może nie długo przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie za bardzo mnie ta książka interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytują biografii, ale na pewno będzie to gratka dla fanów Igrzysk Śmierci :)
    Wydaje mi się, chociaż nie śledzę uważnie ich karier, że największy sukces (do tej pory) mimo wszystko odniosła Jennifer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możliwość wygrania książki --> http://hungergames.pl/2014/03/wygraj-biografie-gwiazd-igrzysk-smierci/#comments :)

    OdpowiedzUsuń