10 kwietnia 2014

Dodaj mój blog do Obserwowanych!



free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Dzisiejszy post ma być pomocą dla wszystkich, którzy nie mogą dodać się jako "Obserwatorzy" do innych blogów. Blogger szwankuje, ale wszystko da się jakoś wykonać. 

Bardzo denerwował mnie ten oto komunikat, który pokazywał mi się za każdym razem, gdy klikałam "Przyłącz się do Obserwowanych":

Przepraszamy...
Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później.

Jak to ominąć? Krótka instrukcja:

1. Wchodzimy na stronę www.blogger.com/home
Wyświetlą nam się wszystkie nasze blogi, które obserwujemy.




2. Klikamy na przycisk "DODAJ", który znajduje się po lewej stronie.
3. Następnie pojawi się nam okienko "Lista czytelnicza". W miejsce "Dodaj z URL-a" wpisujemy adres bloga, który chcemy obserwować. W miejsce "Opcja obserwowania" wybieramy "Obserwuj publicznie...".
4. Ostatnim etapem jest kliknięcie pomarańczowego przycisku "Obserwuj".


5. Odświeżamy stronę i gotowe!

Zdaję sobie sprawę, że jest to więcej roboty niż przy zwykłym kliknięciu "Dodaj do Obserwatorów", ale jeśli ta opcja nie wchodzi w grę, to powyższe rozwiązanie jest niezastąpione.

6 komentarzy:

  1. W moim przypadku ta opcja już nie działa. Przekroczyłam dozwoloną liczbę obserwowanych blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim też przestała działać, więc wzięłam się za porządki w obserwowanych. Nie miałam pojęcia, że tak dużo blogów w ciągu kilku miesięcy przestało istnieć...

      Usuń
  2. Nie miałam pojęcia, że jest konkretna liczba obserwowanych blogów, którą możemy mieć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować podaną przez ciebie metodę.

    OdpowiedzUsuń