11 maja 2014

Niedziela na kanapie: Czas na przyjaźń (2013)


"Czas na przyjaźń" to amerykański dramat, połączony z komedią. Film opowiada historię kilku znajomych z liceum. Spotykają się po latach na kolacji bożonarodzeniowej. Chociaż udają, że między nimi nic się nie zmieniło, to w gruncie rzeczy, jest wiele spraw, które sprawiły do poróżnienia przyjaciół. Przez kilka dni starają się naprawić swoje relacje. Film do czasu jest świetną komedią. Do czasu, ponieważ w połowie seansu poznajemy jedną z tajemnic bohaterki... Tajemnica jest bolesna, smutna i wzruszająca. Pod koniec filmu miałam łzy w oczach.

Jeśli chodzi o grę aktorską to muszę przyznać, że jest świetna! Reżyser wybrał świetnych aktorów, którzy potrafią rozbawić, ale również wzruszyć. Film warty uwagi! 



 













KONIECZNIE OBEJRZYCIE!


Pozdrawiam,

Katarzyna K




5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam komedie, gdzie graja czarni xD Najlepsze są <3 Dziękuję za ten wpis. Właśnie szukałam filmu, który mogłabym obejrzeć z chłopakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa pozycja, zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widziałam, ale w przyszłości nadrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję ostatnio na dobrą komedię, więc bardzo dziękuję za rekomendację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba go nie oglądałam, mam sporo filmów do nadrobienia.

    OdpowiedzUsuń