02 czerwca 2014

Majowy stosik (12)



Dzisiaj chciałabym Wam pokazać książki, które przywędrowały do mnie w maju. Stosik nie jest wielki, bo postanowiłam, że ograniczę trochę swoje współprace i zacznę wybierać książki, których opisy zaintrygują mnie najbardziej. Najzwyczajniej w świecie nie nadążam czytać :)

Od góry:
1. Sharon Kendrick, Sarah Morgan, Za żadne skarby- egzemplarz od Wydawnictwa Mira&Harlequin
2. Maya Banks, Szaleństwo zmysłów- wygrana w konkursie blogowym
3. Leszek Szymowski, Oszust matrymonialny- nagroda od FanBook
4. Remigiusz Mróz, Parabellum. Horyzont zdarzeń- od autora
5. Najpiękniejsze baśnie- biedronkowy zakup własny
6. Jean des Cars, Kobiety, który zawładnęły Europą- egzemplarz od Wydawnictwa Muza

Od góry:
1. Margaret Silf, Druga strona chaosu- egzemplarz od Wydawnictwa Święty Wojciech
2. Sophie Lutz, Niewidoczne dla oczu- j.w.
3. Collen Coble, Pensjonat na wyspie- j.w.
4. Patrycja Gryciuk, Plan- egzemplarz od autorki (już przeczytałam! fantastyczna!!!!!!!!)
5. Sarah Lotz, Troje- egzemplarz od Wydawnictwa Akurat

***
Co już czytaliście z powyższego stosiku? Jeśli recenzowaliście daną książkę, to koniecznie prześlijcie mi link do Waszych recenzji, z przyjemnością przeczytam. Serdecznie pozdrawiam i życzę Wam miłego tygodnia!

19 komentarzy:

  1. Super stosik, nic z niego nie czytałam :( Najbardziej mnie interesują najpiękniejsze baśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Najpiękniejsze baśnie" są cudownie wydane. Jeśli więc masz możliwość kupna to biegnij do Biedronki :)

      Usuń
  2. Sama znacznie ograniczyłam liczbę egzemplarzy recenzenckim. Tym sposobem w maju otrzymałam jedynie dwie pozycje :) W dalszym ciągu oczekuję przesyłki od FanBook... :) Życzę miłej lektury i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byłabyś zainteresowana, wczoraj na moim blogu pojawiła się recenzja książki, którą wygrałam w organizowanym przez Ciebie konkursie :))

      Usuń
  3. Będę czytać "Troje", jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. Piękny stos, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Troje :) Pensjonat na wyspie mam i ja. Jestem jej ogromnie ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, na razie nie rozumiem fenomenu książki "Troje". Wydaje mi się, że jest zrobione wokół niej dużo szumu. Muszę przeczytać i ocenić :)

      Usuń
  5. Książka "Troje" ostatnio zawładnęła blogami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Oszusta" też posiadam, bo dziś do mnie dotarł. Reszta książek jest mi nieznana, ale chętnie podebrałabym Ci "Pensjonat na wyspie". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Ci książkę Plan! Warta! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem! Przeczytałam i właśnie piszę recenzję! Fantastyczna powieść! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ''Troje'' już znana wszędzie, czeka również u mnie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O większości książek nie słyszałam.
    A stosik pokaźny - 11 książek to sporo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czytam "Kobiety, które zawładnęły Europą", a na "Troje" czekam, bo jakoś przesyłka dojść nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstyd przyznac,. ale nie znam zadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Parabellum II czytałam, a Najpiękniejsze baśnie właśnie mnie intrygują:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAINTERESOWAŁ MNIE "Pensjonat na wyspie".

    OdpowiedzUsuń