19 lipca 2014

Pachnąca sobota: Fresh Morning




W ramach cotygodniowego cyklu "Pachnąca sobota" przedstawiam Wam kolejny fantastyczny zapach ze sklepu Full Mellow. Tym razem jest to wosk o nazwie Fresh Morning. Po raz kolejny mamy do czynienia z sympatycznym kształtem, czyli "ludzikiem". Zapach jest obłędny, bo kiedy rozejdzie się po pokoju, mam wrażenie jakbym przebywała na pięknej łące o wschodzie słońca i wdychała świeże zapachy poranka. Chyba najbardziej czuć w tym zapachu konwalię, czyli jedne z moich ulubionych kwiatów!

Jeśli chodzi o zastosowanie to oczywiście postępujemy z woskiem tak samo, jak i w przypadku innych tart: wystarczy złamać kawałek wosku, ułożyć w kominku i po chwili cieszyć się pięknym zapachem. Cena również jest bardzo przystępna, ponieważ wosk o zapachu Fresh Morning kosztuje... 4,90 zł! Porównując go zatem do innych wosków znanej firmy, cena jest jak najbardziej super!


Full Mellow to miejsce, w którym wyobraźnia zmienia się w rzeczywistość.
Znajdziesz tutaj ręcznie robione kosmetyki do pielęgnacji i kąpieli, naturalne mydła, świece i woski zapachowe oraz wiele innych małych dzieł sztuki.
Full Mellow to mały raj, który jest pełen cudownych aromatów, barw, naturalnych olejków, maseł i innych dobroci, które dała nam Matka Natura. Wszystkie kosmetyki wytwarzane są w Wielkiej Brytanii. Od 2012 roku jest to mój nowy dom.
Jeszcze w lipcu 2013 roku, kiedy pierwszy raz w mojej głowie pojawił się pomysł na stworzenie Full Mellow nie sądziłam, że moje marzenie stanie się rzeczywistością! Dzięki pracy i ogromnemu wsparciu osób, które kocham-udało się!
Mam nadzieje, że Full Mellow stanie się też Twoim ulubionym miejscem, które będziesz często odwiedzać. Tworzenie dla Was nowych wzorów, kompozycji zapachowych i receptur jest dla mnie radością w czystej postaci.
Aneta (właścicielka Full Mellow)

Zachęcam Was do testowania tego zapachu!

2 komentarze:

  1. Nie znam tych zapachów, ale chyba będę musiała spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena bardzo niska, muszę kiedyś kupić jakiś wosk.

    OdpowiedzUsuń