26 lipca 2014

Pachnąca sobota: świeża limonka



Przez ostatni tydzień testowałam kolejny zapach marki Full Mellow. Jest to świeża limonka z zestawu stworzonego przez youtuberkę boogiesilver. Poznaliście już pierwszy zapach z zestawu Happy Duet, czyli słodka wata cukrowa

Happy Duet to para wosków zapachowych. Zielony jest zapachu świeżej limonki, a różowy pachnie słodką watą cukrową. Najpierw użyłam wosków oddzielnie, aby móc poczuć zapach każdego z nich samodzielnie, a dopiero później je ze sobą zmieszałam. I muszę przyznać, że wolę je w wersji oddzielnej.

Wosk o zapachu świeżej limonki jest bardzo intensywny i... świeży. Jest to zdecydowanie mój faworyt spośród innych wosków Full Mellow. 


Full Mellow to miejsce, w którym wyobraźnia zmienia się w rzeczywistość.
Znajdziesz tutaj ręcznie robione kosmetyki do pielęgnacji i kąpieli, naturalne mydła, świece i woski zapachowe oraz wiele innych małych dzieł sztuki.
Full Mellow to mały raj, który jest pełen cudownych aromatów, barw, naturalnych olejków, maseł i innych dobroci, które dała nam Matka Natura. Wszystkie kosmetyki wytwarzane są w Wielkiej Brytanii. Od 2012 roku jest to mój nowy dom.
Jeszcze w lipcu 2013 roku, kiedy pierwszy raz w mojej głowie pojawił się pomysł na stworzenie Full Mellow nie sądziłam, że moje marzenie stanie się rzeczywistością! Dzięki pracy i ogromnemu wsparciu osób, które kocham-udało się!
Mam nadzieje, że Full Mellow stanie się też Twoim ulubionym miejscem, które będziesz często odwiedzać. Tworzenie dla Was nowych wzorów, kompozycji zapachowych i receptur jest dla mnie radością w czystej postaci.
Aneta (właścicielka Full Mellow)
 

3 komentarze:

  1. Lubię takie świeże zapachy, więc podejrzewam, że limonka przypadłaby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki świeży zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem czy akurat ten zapach jest dla mnie... Bo za limonką to ja nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń