27 września 2014

Pachnąca sobota: WAIKIKI MELON










Niestety, ale przyszedł czas na wosk, z którym się nie polubiłam. WAIKIKI MELON, bo o nim tutaj mowa to wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle. Jest to mieszanka soczystego melona z pomarańczą. Myślałam, że po odpaleniu wosku, myślami znajdę się na złotej plaży, w ręku trzymając drinka z palemką. Niestety, ale przeżyłam rozczarowanie. Zawiodłam się głównie przez to, że zapachu w ogóle nie czułam. Po otworzeniu wosku, faktycznie zapach świeżych pomarańczy jest wyczuwalny, ale gdy wosk palił się w kominku, zapaszek szybko wietrzał. Dlatego wielki minus za nietrwałość. Jedyne co urzekło mnie w WAIKIKI MELON to śmieszna w wymówieniu nazwa wosku i intensywny kolor, którzy przywołuje na myśl same słoneczne dni :)

Specyfikacja:

Linia zapachowa: Owocowe
Seria: Classic
Wydajność zapachu: do 8 h
Cena: 7 zł

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/130-melon-z-waikiki.html


3 komentarze:

  1. Już czytałam na innym blogu, że niektóre woski niestety nie są zbyt wytrwałe i nie pachną. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. A taka ładna nazwa. ;(
    Pozdrawiam.:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego zapachu, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń