27 września 2014

Wrześniowy stosik książkowy #15







Jak widzicie na powyższym zdjęciu, książek do czytania mam bez liku. Wrzesień to mój rekordowy miesiąc pod względem egzemplarzy recenzenckich, ale również wygranych w konkursach. Nie przedłużając...

1. Agnieszka Krawczyk, Dolina mgieł i róż (wygrana w konkursie)
2. Deborah McKinlay, Cała nadzieja w Paryżu (od Wydawnictwa Feeria)
3. Rebecca Donovan, Powód by oddychać (j.w.)
4. Szkolne przygody Mikołajka (wygrana w konkursie)
5. Charlotte Bronte, Niedokończone opowieści (od Wydawnictwa MG)
6. Elizabeth Gaskell, Życie Charlotte Bronte (j.w.)

7. Warren Ellis, Wzorzec zbrodni (od Wydawnictwa SQN)
8. Abbi Glines, Przypadkowe szczęście (prezent urodzinowy)
9. Anna B. Kann, Do zobaczenia w Barcelonie (wygrana w konkursie)
10. Constanze Bohg, Cztery i pół tygodnia (od Wydawnictwa Święty Wojciech)
11. Frederick D'Onaglia, Dom nad Lazurowym Urwiskiem (od Wydawnictwa Amber)
12. Sylvain Reynard, Pokuta Gabriela (ktoś zainteresowany zakupem?)
13. Robert Foryś, Bóg, honor, trucizna (wygrana w konkursie)

14. Beth Gutcheon, Plotka (od Wydawnictwa Muza)
15. Isabell Allende, Ripper (j.w.)
16. Stanisława Kuszelewska-Ryaska, Kobiety (od Wydawnictwa Zysk i S-ka)
17. Krista Varady, Dieta 50 na 50 (od Wydawnictwa Illuminatio)
18. Dezydery Kowalkowski, Bielizna i czekoladki (od Wydawnictwa Novae Res)
19. Lisa Swayze, Czekając na Patricka (od dlalejdis.pl)
20. Katharina Hagena, Smak pestek jabłek (wygrana w konkursie)

@@@

Już niedługo możecie spodziewać się przedpremierowej recenzji książki "Ripper. Gra o życie", "Dieta 50 na 50" (recenzja na chwilę pojawiła się na moim blogu, ale data premiery przesunęła się na 6 października, więc Wydawnictwo prosiło o zamieszczenie recenzji dopiero wtedy) oraz "Kobiety".

@@@

Muszę również wspomnieć, że we wrześniu przeczytałam kilka e-booków, których na zdjęciu nie widać. Są to:

1. Andrzej Maleszka, Magiczne drzewo. Cień smoka (od Wydawnictwa Znak Emotikon)  [PREMIERA JUŻ NIEDŁUGO!]

UWAGA! Spodziewajcie się również wywiadu z autorką Marzeną Grzybowską. Wiem, że jej powieść wzbudziła zainteresowanie pod moją recenzją, dlatego specjalnie dla moich czytelników, wywiad za jakiś czas!

@@@

Czy coś zainteresowało Was z powyższego stosiku? Co już czytaliście? Co polecacie?
Pozdrawiam i życzę pięknej soboty!!



24 komentarze:

  1. Dolina mgieł i róż mnie ciekawi. Gratuluję tylu wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wowww, to dopiero stosik :) I w dodatku nic z niego nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będziesz miała czasu sie nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym najbardziej chciała przeczytać "Dolinę mgieł i róż", ale wszystkie książki cieszą oko :)
    Dużo Ci ich przybyło. A w konkursach to chyba pobiłaś rekordy, nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytałabym "Niedokończone opowieści" i "Życie Charlotte Bronte".

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam jedynie "Powód by oddychać". Interesuje mnie "Dolina mgieł i róż" - czekam na opinie i życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik, nic nie czytałam, ale wiele tytułów mnie ciekawie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę mnóstwo wspaniałych powieści. Przyjemna lektura zapewniona! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości, czekam na recenzję Bóg, honor, trucizna:) Sama na pewno przeczytam Plotkę, Walczyłam o Patricka i Grę o Ripper:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne stosisko :). "Powód by oddychać" bym Ci podebrała ;). Bardzo chcę przeczytać tą książkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wielkie stosiki. U mnie też zwykle są spore, ale tylko i wyłącznie dlatego, że nie publikuję stosików regularnie. Pojawiają się one trzy lub cztery razy w roku, więc siłą rzeczy są troszkę większe.
    Nie czytałam żadnej z powyższych książek. Przyjemnego czytania i pisania recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Dolina mgieł..." i nowości z MG prezentują się pięknie. Zazdroszczę Ci książki o Patricku Swayze, choć myślę, że nie będzie to łatwa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  13. To się nazywa stos! Jest świetny ;) Większości książek Ci zazdroszczę :P
    Pozdrawiam :)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczególnie zaintrygował mnie "powód by oddychać", z chęcią bym sprawdziła. Lubię takie klimatyczne tytułu, niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze... fenomenalny stosik! Zazdroszcze ogromnie!

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcie pięknych książek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój komentarz będzie trywialny i pozbawiony godności: Czemu Ty masz tyle nowiuśkich książek, a ja nie? Ależ Ci zazdroszczę!

    Podsumowując - miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Spotkało Cię wiele przyjemności :) W końcu każdy lubi wygrywać w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie wrzesień też jest chyba rekordowy pod względem nabytych książek. Przyjemnego czytania tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń