11 grudnia 2014

ICICLES




Długo wzbraniałam się przed wypróbowaniem tego zapachu, bo swoim kolorem i obrazkiem wywoływał we mnie mroźne odczucia. I bardzo żałuję, bo zapach jest naprawdę świetny! Jest to aromat szeleszczących sosnowych gałęzi pokrytych lodem z nutami cynamonu, chociaż ten ostatni jest tu mało wyczuwalny. ICICLES, zapachem  przypomina mi trochę Christmas Garland, ale jest bardziej mocny. Myślę, że taki zimowy zapach idealnie sprawdzi się w mroźne dni, które zbliżają się do nas wielkimi krokami. Moim zdaniem, jest to jeden z lepszych zimowych zapachów.

Informacje dodatkowe:
Linia zapachowa: Okolicznościowe
Seria: Classic
Wydajność zapachu: do 8 h
Cena: 7 zł

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/808-icicles.html

4 komentarze:

  1. Tak się czaję na te woski, i czaję... i jeszcze żadnego nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie czuć cynamonu, bo za nim nie przepadam szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak kusisz tymi zapachami, a ja już sobie te zimowe wyobrażam, tylko brakuje jeszcze do nich otoczki za oknem i choinki w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym, jednak jeszcze nie miałam okazji wypróbować:D
    Karlina W. :D

    OdpowiedzUsuń