17 czerwca 2015

Emma Chase, ZAKRĘCENI



"Zakręceni" to druga część historii o szalonej miłości Drew i Kate. Akcja powieści dzieje się dwa lata po wydarzeniach opisanych w "Zaplątanych". Tym razem narratorką jest kobieta, która jasno da do zrozumienia czytelniczkom, że "łatwo się zakochać, trudniej wytrwać w miłości".

276.


II. ZAKRĘCENI
III. ZNIEWOLENI (wkrótce)

Drew i Kate wiodą sielankowe życie. Praca, kasa, seks, wspólne wakacje, znowu seks i fascynacja sobą. Mimo to pojawia się jakieś "ale" i niestety, ale "żyli długo i szczęśliwie" nie było im pisane. Jeden mały sekrecik i źle zinterpretowana sytuacja, wywróciła życie zakochanej pary do góry nogami. Niełatwo będzie wszystko naprawić. Czy Kate wyzna Drew prawdę? Czy Drew przejrzy na oczy? Zgadnijcie ;)

Wspomniałam wyżej, że narratorką "Zakręconych" jest Kate. Przyznaję, że początkowo byłam tym lekko zawiedziona, ale po przeczytaniu kilku kolejnych stron, nabrałam przekonania, że Kate również operuje ciętym językiem i świetnie opisuje sytuacje, które zaistniały między nią, a Drew. Muszę przyznać, że "Zakręceni" są świetną książką, ale niestety nie dorównują pierwszej części. Pamiętam swoje niekontrolowane wybuchy śmiechu przy "Zaplątanych". Tego właśnie brakowało mi w drugiej części. Na pewno stało się to przez fakt, że związek Kate i Drew zaczął się rozwijać i ewoluować, a bohaterowie traktowali go na poważnie. Stąd też, poruszane tematy w powieści są nieco poważniejsze niż w poprzedniczce. Nie czyni to książki słabą. Absolutnie nie. Otóż, dzięki nowym wątkom książka kipiała od emocji i dramatów. I to jest super!

Książka "Zakręceni" udowadnia czytelniczkom, że związek Kate i Drew nie jest oparty tylko na seksie. To poważny związek, który przeżywa swoje wzloty i upadki. Mówiąc krótko, Emma Chase nieźle namieszała w związku zakochanych, co na pewno wyszło im na dobrze. Niestety, ale więcej nie spotkamy się z Kate i Drew, ponieważ trzecia część serii Tangled będzie dotyczyła związku innej pary, która pojawiła się w powieści, ale nie chcę zdradzać kogo.

"Zakręconych" polecam wielbicielkom romansów, erotyków i komedii romantycznych. To idealna rozrywka na letni wieczór, a mi pozostaje czekać niecierpliwie na "Zniewolonych".

Emma Chase, Zakręceni, Wydawnictwo Filia, 2015, s. 336.

Zakręceni [Emma Chase]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

8 komentarzy:

  1. Parę dni temu udało mi się wypożyczyć "Zaplątanych" i już nie mogę się doczekać kiedy zacznę czytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Po raz kolejny muszę napisać, że nie słyszałam o tej książce... Muszę się rozejrzeć za wczesniejszymi losami Kate i jej faceta, by móc przeczytać tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam sięgnąć po Zaplątanych, ale jakoś przeszło mi koło nosa ;) nie do końca mnie ciągnie, ale jesli pojawi sie w bibliotece, nie będę się opierała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już zostałam skutecznie skuszona na tę serię:) Czekam tylko na urlop i się zabieram za pierwszy tom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już pisałam w pierwszym tomie, seria to nie za bardzo moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna pozytywna recenzja :D
    Chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam pierwszą część, owszem bardzo zabawna ale takie zwykłe czytadło, o którym się szybko zapomina.

    OdpowiedzUsuń