28 listopada 2015

Emma Chase, ZNIEWOLENI


"Zniewoleni" to już trzecia powieść seksownej serii Tangled. Tym razem nie jest to historia o Kate i Drew, a o ich przyjaciołach - Dee i Mathew. Książka mnie niestety nie powaliła...

302.

ZAPLĄTANI | ZAKRĘCENI | ZNIEWOLENI | ZWIĄZANI (13.01.16 r.)


Historia niby jak każda inna... Dziewczyna poznaje playboya, zakochują się w sobie, a facet nagle pod wpływem tej kobiety całkowicie się zmienia. Słyszałyście, albo czytałyście już taką opowieść? Ja tak. Chyba milion razy. I dlatego "Zniewoleni" już tak bardzo mną nie zawładnęli. Historia jest bardzo podobna do swoich poprzedniczek, choć ma innych bohaterów. Oczywiście nie brakuje tutaj wspomnienia o seksownym Drew i inteligentnej Kate, ale cóż, to według mnie jedyny plus. Nie chcę przez to napisać, że książka mi się nie podobała. "Zniewoleni" są okej, ale tylko tyle. Bez większych emocji. Moim zdaniem, ta książka jest zupełnie o niczym. Powielony schemat, nic nowego, odkrywczego. Miałam wrażenie, że czytam o tych samych bohaterach, te same wątki, a dodatkowo, wydawało mi się, że sceny erotyczne są takie same jak w "Zaplątanych", czy w "Zakręconych". Powieść miała być zabawna. I tak. Taka była, ale czy to wystarczy? Mnie to nie przekonało. Lektura tej obyczajówki bardzo mnie zmęczyła. Naprawdę szkoda, bo wystarczy przeczytać moje opinie poprzednich części, a zauważycie, że pokochałam autorkę i jej powieści. Liczyłam na coś ekstra i tego nie dostałam, dlatego zrozumcie proszę mój zawód tą książką.

To drugi raz w ciągu historii mojego bloga, że nie polecę jakiejś książki. Niestety, ale nie będę nikogo zwodzić. Jednak z drugiej strony, książka jest na tyle krótka, że przeczytanie jej zajmie Wam jeden wieczór i same osądzicie, jaka faktycznie ona jest. Z tego co wiem, wydawnictwo planuje wydanie kolejnej części, czyli "Związanych" w styczniu. Ma to być kontynuacja losów Drew i Kate. Chociaż bohaterów uwielbiam, nie wiem czy sięgnę po tę książkę, bo jestem zbyt zdegustowana "Zniewolonymi".

Emma Chase, Zniewoleni, Wydawnictwo Filia, s. 336.

5 komentarzy:

  1. "Związani" powinni ukazać się jako tom 1.5, a nie jako tom czwarty, bo to nie będzie nic nowego. Mimo wszystko bardzo lubię tę serię, w niektórych momentach rozbawiała mnie do łez.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie już od samego początku nie ciągnie do tej serii, więc widzę, że w przypadku tomu trzeciego nie mam czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serię mam w planach, ale czy przeczytam - nie wiem. Szkoda, że tak słabo wypada powyższa cześć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także bardzo się zawiodłam na tym tomie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zasmuciłaś mnie... a wczesniej zrobiła to Cyrysia. Dlatego książka na razie stoi i czeka na odpowiedni moment.

    OdpowiedzUsuń