01 lutego 2016

Moje plany czytelnicze: #luty 2016


O moim czytaniu w lutym słów kilka...


Swój wpis rozpocznę od podsumowania stycznia, ponieważ i na początku minionego miesiąca założyłam sobie plan czytelniczy, o którym możecie poczytać T U T A J. Udało mi się go zrealizować w jakichś 50 %, dlatego też, jedna z książek pojawiła się ponownie w planie na luty. Postanowiłam, że z racji, że w lutym wyjeżdżam z dziećmi na zimowisko jako opiekun, nie będę planowała wiele książek do przeczytania, ponieważ nie dam rady tego wszystkiego ogarnąć. Dlatego też skupiłam się na czterech pozycjach, które koniecznie muszę poznać w najbliższym czasie. Są to:

1. Eric-Emmanuel Schmitt, Zazdrośnice

[ Tę książkę zaczęłam już czytać. Jest bardzo króciutka i czyta się ją błyskawicznie, więc jej recenzja na pewno niedługo się ukaże.]

2. Magdalena Kołosowska, Trawa bardziej zielona

[ Tę książkę również już czytam. Właśnie kończę. Świetna, babska powieść!]

3. Remigiusz Mróz, Kasacja

[ To jest właśnie perełka, której nie przeczytałam w styczniu. Bardzo mi zależy, żeby jak najszybciej do niej przysiąść, bo słyszałam wiele pozytywnych opinii, ale czas przelatuje mi przez palce. Muszę się zmobilizować!]

4. Kathryn Taylor, Barwy miłości. Czerwień

[I oczywiście kontynuacja "Barw miłości". Nie czytałam jeszcze żadnych opinii na temat tej powieści, ale w sieci krąży wiele zdjęć nt. świetnej akcji promocyjnej, w której sama miałam możliwość uczestniczyć. Dziękuję!]

Na koniec, przesyłam serdeczne pozdrowienia!

10 komentarzy:

  1. "Trawa bardziej zielona" to fantastyczna książka :) Cieszę się, że Ci się podobała. Nową książkę Schmitta też mam w planach (ale nie wiem co z tego wyjdzie) i "Czerwień" też bardzo chciałabym przeczytać. Ale najpierw muszę zabrać się za pierwszą część ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje "Czerwieni", sama jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z tą serią, jednakże jestem jej ogromnie ciekawa :)
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszą będę czytać, jak dojdzie paczka, drugą mnie zainteresowałaś, trzecią przeczytałam, a czwartą siostra też otrzymała przedpremierowo, ale to nie moja tematyka. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek, które masz w planach, ale przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojego stosiku czytałam tylko Kasację, którą polecam, a nawet bardzo, bardzo polecam. W swoich planach mam też trawę bardziej zieloną, ale co z tego wyjdzie to nie wiem!
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Mróz to chyba i moim planem czytelniczym będzie bo jego sława go wyprzedza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie polecam Mroza :D
    Nowa odsłona Artemis Shelf, to:
    RECENZJE Z PAZUREM
    www.recenzjezpazurem.pl
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Zazdrośnice" mnie bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń