05 lutego 2016

FIRESIDE TREATS


Zapach na pewno spodoba się osobom, które uwielbiają słodycze. Fireside Treats jest tak intensywnym zapachem, że aż duszącym.



Od producenta: Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: opiekane pianki.

Jestem fanką słodkich zapachów, ale ten najzwyczajniej w świecie mnie przerósł. Jak dla mnie zbyt mocny i duszący, szczypał w nos. Na szczęście nie unosi się zbyt długo w powietrzu. Fireside Treats to wyczuwalny zapach cukru i wanilii. Myślę, że będzie idealny na lato. Może kiedyś jeszcze raz go zapalę, właśnie latem, ale na razie idzie w odstawkę. 

Fireside Treats kupisz na goodies.pl

5 komentarzy:

  1. Też lubię słodkie zapach, ale skoro ciebie przerósł - to raczej i mi nie podejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi by pewnie nie przeszkadzał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro nie jest na ten czas to sobie odpuszczę, tym bardziej, że zapach chyba nie bardzo by przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię duszących zapachów, więc dzięki za ostrzeżenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem jak pachną opiekane pianki :D

    OdpowiedzUsuń