06 lutego 2016

♥ WALENTYNKOWE ROZDANIE ♥


♥♥♥



Obiecywałam, że z okazji walentynek pojawi się kolejny konkurs. I oto on!
Do wygrania kolejne trzy romantyczno-erotyczne powieści:

1. Kendall Ryan, Jesteś wyzwaniem
2. Meredith Wild, Jesteś tylko moja
3. Marina Anderson, Zakazane pragnienia.


Regulamin konkursu:

1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga www.recenzjapisanaemocjami.pl

2. Konkurs trwa od 06.02.2016 r. do 20.02.2016 r. do godziny 23.59. Zgłoszenia, które pojawią się później, nie będą brane pod uwagę.

3. W konkursie wygrywają trzy osoby, a nagrodą jest wybrana książka.

4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dołączenie do obserwatorów bloga.

5. Należy polubić fanpage bloga na Facebooku: facebook.com/RecenzjaPisanaEmocjami/

6. Należy krótko odpowiedzieć: Moja ulubiona para literacka to ......, ponieważ ...... 

7. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze losowania.

8. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w tym poście, w komentarzu do dnia 22 stycznia 2016 r. 

9. Do konkursu może zgłosić się każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.

10. Ze zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową. 

11. Nagrody zostaną wysłane w przeciągu dwóch tygodni od otrzymania danych adresowych zwycięzców.


Wzór zgłoszenia:
Wybieram książkę:
Obserwuję jako:
Lubię FB jako:
E-mail: 
Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to ......, ponieważ ...... 


Do dzieła kochani!!

24 komentarze:

  1. Wybieram książkę: Kendall Ryan, Jesteś wyzwaniem

    Obserwuję jako: Dagmara Janik

    Lubię FB jako: Dagmara Janicka

    E-mail: dagmara.michalska@buziaczek.pl

    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Lizzy Bennet i Pan Darcy, ponieważ perypetie tej pary od lat wzruszają kobiety na całym świecie i nie ma pokolenia w którym nie znaleźliby się zapaleni fani książki "Duma i uprzedzenie" Jane Austin. Ja osobiście już kilkakrotnie czytała książkę i oglądałam oba filmy, które powstały na podstawie książki. Historia ta ma piękne przesłanie, które pokazuje, że nie warto oceniać ludzi nie znając ich, ponieważ można takim podejściem narobić wiele złego. Tak właśnie zrobił Pan Darcy, który jednak ostatecznie odkupił swoje grzechy i zdobył serce Elizabeth :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram książkę: Jesteś wyzwaniem
    Obserwuję jako: Martyna K.
    Lubię FB jako: Martyna Kwiatkowska
    E-mail: recenzjekiti@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Horace i Evanlyn ze Zwiadowców, ponieważ udowadniają, że nawet prosty chłopak z sierocińca może zostać mężem księżniczki i że ich różnice społeczne nie mają znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram książkę: Jesteś wyzwaniem
    Obserwuję jako: iza.81
    Lubię FB jako: Iza Wyszomirska
    E-mail: iza.81@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Holly i Gerry z "P.S. Kocham Cię" Cecelii Ahern, ponieważ powieść ta jest dowodem na to, że prawdziwa miłość nigdy nie umiera! Poza tym listy to cudowny sposób na okazanie miłości za życia, jak i zadbanie o ukochaną osobę przed śmiercią. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy książki mam, więc nie będę brać udziału, ale życzę powodzenia innym uczestnikom konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram książkę: Jesteś tylko moja
    Obserwuję jako: Aneta Kasza
    Lubię FB jako: Aneta Asia Kasza
    E-mail: anetakasza28944@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Allie Nelson i Noah Calhoun z powieści "Pamiętnik", ponieważ ich miłosna historia jest pełna wzruszeń, tkliwości i uczuciowych uniesień.
    Często słyszy się, że młodzieńcza miłość jest przejściowa, nie na zawsze. To nieprawda. Pierwsze uczucie jest najtrwalsze, najpiękniejsze, niepowtarzalne, wyjątkowe i może przerodzić się w prawdziwą i dojrzałą miłość - tą na całe życie. Tak było w przypadku bohaterów książki Nicholasa Sparka. Stworzył On przepiękną i poruszającą powieść o sile prawdziwego uczucia, które przetrwało próbę czasu i przeciwności losu. Historia miłości Allie i Noah'a, całkowicie mnie ujęła. Nic nie było w stanie zniszczyć łączącej ich więzi - ani nazbyt ambitni rodzice, czas, choroby, bolesna rozłąka. Moje serce z łatwością dało się porwać i wciągnąć w wir namiętności, zmysłowości i gorącego romansu, budząc we mnie uczucia, o których istnieniu nie miałam dotychczas pojęcia... <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram książkę:
    Obserwuję jako: Molek Molek
    Lubię FB jako: Agnieszka Kosińska
    E-mail: aga1745@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Aleks i Amelia ze "Skazanych na ból", ponieważ ich dramatyczna miłość, pełna różnic i uprzedzeń, tak po prostu zwaliła mnie z nóg. Nie spodziewałam się, że książka, tylko słowa przelane na papier, mogą wywołać tak wiele emocji. Samo zakończenie zaś wycisnęło ze mnie potok łez, płynących samoistnie i jeszcze długo po skończeniu książki. Miłość tych bohaterów była porażająca, inna i przeogromna. Taka która przetrwała wszystko, gdzieś głęboko, bo nie mogła inaczej, ale przetrwała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieram książkę: Meredith Wild "Jesteś tylko moja" ;)

      Usuń
  7. Wybieram książkę: Marina Anderson ,,Zakazane pragnienia''
    Obserwuję jako: Karolina Soj
    Lubię FB jako: Karolina Soj
    Moja ulubiona para literacka to Rush Finlay i Blaire Wynn z serii ,,Too Far'' Abbi Glines, ponieważ pokazują oni, jak dzięki miłości człowiek się zmienia, jak dwa różne światy mogą się połączyć i jak rodzina wpływa na ich życie. Ta seria rozbawia ale również wzrusza, wywołuje tak wiele emocji. Nawet po przeczytaniu całej serii pragnie się dalszych losów bohaterów. Miłość, która połączyła tę dwójkę była wyjątkowa, dlatego przetrwała wszystko i skończyła się wspaniale. Ta seria zawładnęła moim sercem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram książkę: Meredith Wild, Jesteś tylko moja
    Obserwuję jako: Patrycja Sudoł
    Lubię FB jako: Patrycja Sudoł
    E-mail: powerless251298@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Rose i Dymitr, ponieważ kochają się najprawdziwszą miłością, która gotowa jest do poświęceń...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram książkę: 2
    Obserwuję jako: Kinga eMem
    Lubię FB jako: Kinga Markiewicz
    E-mail: kindziorrrrr@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Christian Grey i Anastasia Steele, ponieważ zostaje w niej opisany związek, który jak każdy zakłada nie ma szansy przetrwać. Ta para pokazuje że prawdziwa miłość może zmienić człowieka nie do poznania i że taka miłość przetrwa wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybieram książkę:Jesteś wyzwaniem
    Obserwuję jako:Aleksandra Rybacka
    Lubię FB jako:Aleksandra Rybacka
    e-mail: olka880128@gmail.com
    Odpowiedź. Moja ulubiona para literacka to Babi i Step z "Trzech metrów nad niebem", ponieważ ci młodzi ludzie pochodzą z dwóch odmiennych światów i wydawałoby się, że ten związek nie ma szansy, jednak zakochują się w sobie bez pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram książkę "Jesteś tylko moja"
    Obserwuję jako: Sylwka S.
    Fb lubię jako: Sylwia K.
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Odpowiedź: Moja ulubiona para to Tatiana i Aleksander z "Jeźdźca miedzianego", ponieważ ich historia skradła moje serce, ich miłość była prawdziwa i niepowtarzalna, taka która się zdarza raz i nawet jeśli świat się zmienia i zmieniamy się my to ona wciąż jest taka sama, a wręcz z czasem jest mocniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybieram książkę: "Jesteś wyzwaniem"
    Obserwuję jako: Klaudia M
    Lubię FB jako: Klaudia Klaudia
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Ashlyn i Daniel z "Kochając pana Danielsa", ponieważ pomimo przeciwności losu postanowili być razem. Połączyła ich magiczna miłość. Bohaterowie pokazują, że jeśli dwoje ludzi się kocha to zawsze odnajdą do siebie drogę, nieważne jak wielkie przeszkody spotkaliby na swej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybieram książkę:"Jezdziec miedziany" Paulliny Simons
    Obserwuję jako :Jakub Wołek
    Lubię FB jako:Karola Wołekk
    E-mail:karolinawolek@o2.pl
    oOdpowiedz na pytanie:Moja ulubiona para literacka to Tatiana i Aleksander z serii książek Paulliny Simons "Jezdziec miedziany",ponieważ pomimo wielu przeciwności losu i problemów ,które ich spotykają kochają się i starają się postepować zgodnie z własnym sumieniem i tym by nie skrzywdzić najbliższych.Potrafią nawet,gdy są daleko od siebie ,ciągle oo sobie myśleć i kochają się.Gotowi są oddać za swoją "drugą połówkę" życie.Darzą się tak silnym uczuciem,które potrafią przetrwać wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram książkę: "Jesteś tylko moja" Meredith Wild
    Obserwuję jako: Aingeal Maith
    Lubię FB jako: Natalia Chuchla
    E-mail: aingealmaith@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Catherine i Heathcliff, ponieważ przedstawiają miłość pełną pasji, namiętności, szaleństwa, tragizmu i niedoskonałości. Uwielbiam ich tragiczną i mroczną historię. To para, która zachwyca mnie za każdym razem, nie nudzi i pozwala przeżyć wiele emocji.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybieram książkę: ZAKAZANE PRAGNIENIA
    Obserwuję jako: Pani Lecter
    Lubię FB jako: Agata Nalborska
    E-mail: agatajedynamla@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Victor i Dona z ''Cujo'', ponieważ mimo zdrady, utraty dziecka i strasznych przeżyć pozostali małżeństwem i pomagali sobie w trudnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybieram książkę: Meredith Wild, Jesteś tylko moja
    Obserwuję jako: Gosche
    Lubię FB jako: Gosche Books
    E-mail: goschebooks@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Avery i Cameron z książki ''Bądź ze mną'' J. Lynn, ponieważ to była jedna z pierwszych książek New Adult jakie przeczytałam i został po niej ogromny sentyment. Przez tę książkę pokochałam autorkę i czytanie o bohaterach z bardzo bolesną przeszłością, może dlatego, że sama się z taką borykam i idę przez życie starając się nie oglądać za siebie. Ponad to te książki mnie uczą, jak sobie radzić, jak ufać i jak żyć. Ale wracając do pytania - Avery i Cama polubiłam za odnalezienie siebie. Za to jak razem rozwiązywali swoje problemy, pomagali sobie nawzajem i się pokochali. Dodatkowo nie byli irytujący - co zdarza się niestety w co drugiej książce. I na koniec za to - że akceptowali pokręconego przyjaciela, który wyprowadzał żółwia na smyczy na spacer ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybieram książkę: Meredith Wild, Jesteś tylko moja
    Obserwuję jako Katarzyna Kwiatkowska.
    Lubię FB jako Katarzyna Kwiatkowska-Hotowy
    E-mail: k.kwiatkowska.hotowy@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Scarlett O"Hara i Rhett Butler z "Przeminęło z wiatrem".Książkę czytałam kilkanaście razy i za każdym razem tych dwoje budziło we mnie wiele emocji. To była pierwsza para z tych "poważnych", przeczytanych przeze mnie książek i pamiętam ten straszny żal, że jednak nie ułożyło się im tak, jak powinno. W ich perypetiach można było znaleźć całą game uczuć, od miłości poprzez sympatię, czułość, złość, gniew. Dla mnie są parą idealną.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybieram książkę: Jesteś wyzwaniem
    Obserwuję jako: dorota wysocka
    Lubię FB jako: Dorota Wysocka
    E-mail: dorota_wysocka@epf.pl
    Odpowiedź na pytanie: Moja ulubiona para literacka to Ania Shirley i Gilbert Blythe, ponieważ kto się lubi, ten się czubi, a im przez większą liczbę tomów, tym lepiej dla czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  21. WYNIKI! WYNIKI! WYNIKI!

    1. "JESTEŚ WYZWANIEM" otrzymuje izabela81.
    2. "JESTEŚ TYLKO MOJA" otrzymuje Aneta Kasza.
    3. "ZAKAZANE PRAGNIENIA" otrzymuje Pani Lecter.

    GRATULUJĘ !!!

    OdpowiedzUsuń