22 lutego 2016

FLUFFY TOWELS


Czekałam na taki świeży i relaksujący zapach. I oto on... Fluffy Towels. Nie spodziewałam się, że aż tak bardzo przypadnie mi do gustu. Piękny i zapewnia ciepłe ukojenie. 



Od producenta: Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeże pranie z nutą cytryny, jabłka oraz lawendy.


Jest to delikatny i świeży zapach. Można przy nim odpocząć, zrelaksować się i ukoić zszargane nerwy. Wyczuwam w nim oczywiście zapach świeżego prania. Fluffy Towels nie jest duszącym zapachem. Jest subtelny i przyjemny. Pasuje do każdej pory dnia. Od teraz to mój ulubieniec!

Fluffy Towels kupisz na goodies.pl

2 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że też by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również szukam czegoś delikatnego, a wszystkie z yankee jak na razie są dla mnie za mocne. Może ten byłby odpowiedni;]

    OdpowiedzUsuń