15 lutego 2016

LEMONGRASS & GINGER


Ten zapach jest idealny dla miłośników świeżych i relaksujących aromatów. Świetnie się przy nim odpoczywa!



Od producenta: Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu trawy cytrynowej i imbiru.

Ten zapach skradł moje serce, ponieważ bardzo przypomina mi moje ulubione perfumy. Jeśli ktoś kocha zapach Dolce&Gabbana Light Blue, albo Moshino I Love, Love, tak samo jak ja, to nie powinien dłużej zwlekać i zakupić wosk, a nawet całą świecę Lemongrass&Ginger. To cudowny, orzeźwiający zapach. Będzie idealnie sprawdzał się wiosną. Jest lekki i świeży. Zdecydowany prym wiedzie tutaj trawa cytrynowa, natomiast imbiru nie wyczuwam wcale. PRZEPIĘKNY! I od teraz mój ulubiony!


Lemongrass & Ginger kupisz na goodies.pl

2 komentarze:

  1. Trawa cytrynowa ma super zapach. Muszę zdobyć ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taki zapachy. Ten wosk na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń