01 lipca 2016

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty w czerwcu


Ze smutkiem stwierdzam, że skończył się czerwiec. Miesiąc, który na długo zostanie w mojej pamięci. W minionym okresie wydarzyło się w moim życiu wiele pięknych rzeczy. Nie miałam czasu, aby pisać opinie i recenzje. Ale czytałam, więc pomalutku zacznę nadrabiać swoje zaległości. Tymczasem zobaczcie, co najchętniej czytaliście w czerwcu 2016 r.


(Cieszę się, że temat wciąż jest na czasie. )

(Niestety, ale zapach okazał się dla mnie klapą :(

(Sądzę, że czytacie tę recenzję dlatego, że właśnie swoją premierę ma trzecia część serii, która jeszcze jest przede mną.)

(Super, że tak chętnie czytacie i oglądacie ten post. Zdradzę Wam w sekrecie, że szykuję już drugą część filmów ślubnych!)

(Jeśli poszukujecie jakiejś książki, to dobrze trafiliście. U mnie kupisz fajną książkę jedynie za 10 zł!)


Dziękuję, że mimo mojej nieobecności wciąż tu zaglądacie i komentujecie. Niedługo wracam, obiecuję! :)

1 komentarz: