31 grudnia 2016

2016 - PODSUMOWANIE ROKU


Zwykle nie robię rocznych podsumowań na moim blogu, ponieważ co miesiąc tworzę TOP 5, gdzie możecie czytać o najpopularniejszych postach. Tym razem jednak robię wyjątek, bo w moim życiu wydarzyło się wiele i po prostu chcę o tym napisać.

Blogowanie, a raczej pisanie opinii zaczęło mnie przerastać już od ponad półtora roku. Zaczęłam tu rzadko pisać, co zdecydowanie widać. Wszystko za przyczyną mojej pracy w szkole, której bardzo się poświęciłam. Wstaję rano, aby pójść do pracy, a wracam wieczorem, gdzie znowu czeka na mnie moja praca. Kocham moją pracę, więc  nie narzekam i z uśmiechem witam każdy dzień. Musiałam ustalić sobie priorytety, a blog to od początku dla mnie forma zabawy. Jeśli chodzi o czytanie to... Na szczęście wciąż czytam, choć też nie tak dużo jak kiedyś. Dlaczego?

Od 18 czerwca jestem żoną. A co za tym idzie, mam mało czasu na rzeczy, które robiłam przed ślubem. Na pewno mi się nie dziwicie. Każdą wolną chwilę wolę spędzać teraz z mężem, niż najzwyczajniej w świecie pisać notki na bloga. Wprowadziliśmy się do nowego mieszkania. Wciąż je urządzamy i dekorujemy, i na to również przeznaczam wiele czasu. Wszystkie mężatki wiedzą, że prowadzenie domu nie należy do czynności, które trwają chwilkę. I choć mój świat odwrócił się o 180 stopni to cieszę się i jestem szczęśliwa! Tutaj wiadomość specjalna dla mojego męża: Kocham Cię!

Czy mam plany na Nowy Rok? Tak. Mam plany, ale chyba nikomu ich nie zdradzę. Jeśli je zrealizuję to na pewno o tym napiszę za rok. 

Plany odnośnie bloga. Zamierzam dalej prowadzić swoją stronkę. Nie wiem na ile często będą pojawiały się tutaj wpisy, ale będę się starała, aby nie za rzadko. Chciałabym, aby liczba wyświetleń mojego bloga w końcu osiągnęła 200 000. Spójrzcie sami- to już niedługo! I chciałabym przeczytać 100 książek. Mam nadzieję, że się uda, bo w tym roku poszło mi bardzo kiepsko. 

Podsumowując, mam wielkie oczekiwania co do 2017 roku. Trzymajcie kciuki za realizację moich planów, a ja życzę powodzenia Waszym. Do zobaczenia w Nowym Roku! Dziękuję za stary rok!


8 komentarzy:

  1. Życzę, aby postanowienia na rok 2017 się spełniły i dużo szczęścia w małżeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, to zazdroszczę znalezienia drugiej połówki ;). Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem bądź szczęśliwa w 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w sprostaniu wyzwaniu 100 książek!! A 200 000 wyświetleń już jest, a ja zostałam 300 obserwatorem :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w 2017! :D Zaczytanego roku ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Małżeństwa i przeprowadzki do nowego mieszkania! Życzę przede wszystkim szczęścia, a dopiero później zaczytanego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że przeczytasz te 100 ksiażek, poza tym życzę Ci miliona wyświetleń! :D

    OdpowiedzUsuń