01 stycznia 2017

UPOLUJ LICZNIK !


Nowy Rok trzeba rozpocząć hucznie, zatem zapraszam do zabawy!


Uwaga!
Pierwsza osoba, która prześle na mój e-mail (elementarz90@gmail.com) zdjęcie lub screen z licznikiem 200 000 wyświetleń mojej strony, otrzyma ode mnie książkę "Hygge. Duńska sztuka szczęścia". 

Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga.
Życzę powodzenia! 

Edit:

Godzina 21.59 
Książkę zdobywa .... GAB RIELA



AKTUALIZACJA KONKURSU!!!

SKORO WITAMY ROK 2017,
UPOLUJ LICZNIK

202 017

i zdobądź egzemplarz jednej z 10 przeze mnie zaproponowanych książek.

Edit: 02.01.2017 r., godz. 10.16

wygrywa.... Melisa 2004 



DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA UDZIAŁ W ZABAWIE!!

14 komentarzy:

  1. Załapałam się na polowanie, ciekawe komu się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się załapałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupi, ale super! Dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)
    Fajny pomysł :)

    PS: po 3 latach przerwy wracam do czytania i recenzowania książek. Jeśli masz ochotę to zajrzyj ;) Miło tu wrócić po tak długim czasie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję laureatom refleksu :)

    OdpowiedzUsuń