30 grudnia 2016

TOP 5, czyli najpopularniejsze posty w grudniu


Koniec miesiąca to zawsze czas podsumowań. Zapraszam do przejrzenia postów, które w grudniu podobały się Wam najbardziej.


(Ani trochę nie dziwi mnie ogromna ilość wyświetleń tego posta)

(Konkursy cieszyły się ogromną popularnością w grudniu na moim blogu. Cieszę się, że tak licznie braliście w nich udział. Niedługo kolejny konkurs!)

(Choć konkurs jest już zakończony, to wciąż możecie zapisać się na Book Tour z książką Cecelii Ahern "Podarunek" w nowym wydaniu. Wystarczy, że klikniesz T U T A J)

(Pisałam ten post jeszcze przed swoim ślubem, kiedy ogarnęła mnie ślubna gorączka. Aktualnie pracuję nad drugą częścią. Swoją drogą nie wiedziałam, że filmów o ślubnej tematyce jest tak dużo!)

(Fragment mojej pracy licencjackiej pisanej daaaawno temu. Całość możecie przeczytać na portalu internetowym okularnicy.org)

 ***A już jutro, zapraszam Was na podsumowanie roku 2016. Będzie dużo prywaty.
Pozdrawiam i do zobaczenia. ***

1 komentarz:

  1. Widać, że wpisy filmowe i konkursowe cieszą się największym zainteresowaniem, super. Z chęcią zajrzę na jutrzejsze podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń