29 grudnia 2016

BOOK TOUR Cecelia Ahern "PODARUNEK"


Mam dzisiaj dla Was, blogerów niespodziankę. Przygotowałam Book Tour z książką Cecelii Ahern "Podarunek" w nowym wydaniu. Poniżej przedstawiam zasady przystąpienia do zabawy.


ZASADY PRZYSTĄPIENIA DO BOOK TOUR:
 
1. Chęć przystąpienia do zabawy proszę zgłaszać do 4 stycznia 2017 r. w komentarzach pod tym wpisem. Kolejność zgłoszeń ma znaczenie!

2. Równocześnie proszę o przesłanie swoich danych adresowych i linku do bloga na mój e-mail: elementarz90@gmail.com

3. W ciągu maksymalnie dwóch tygodni (14 dni) od otrzymania książki proszę opublikować recenzję lub opinię na swojej stronie.

4. W swojej recenzji zaznacz fakt, że książkę przeczytałeś w ramach akcji "Book Tour" wraz z podaniem linka do tego regulaminu.

5. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką Katarzyną K (elementarz90@gmail.com), w sprawie kontaktu z kolejnym uczestnikiem. 

6. Proszę o wysyłanie książki listem poleconym! 

7. Spraw przyjemność osobie, której wysyłasz książkę i dorzuć do koperty coś miłego, np. zakładkę. [nieobowiązkowe]

8. Na koniec, książka trafi do mnie, organizatorki zabawy.

*****  Można zaznaczyć swoją obecność na kartach powieści poprzez różne zapiski na marginesach - będące wynikiem Waszych uwag, przemyśleń lub możecie oznaczyć swoje ulubione cytaty, fragmenty.  *****
 
~~ * ~~    

  CZAS START!!! 

~~ * ~~   
Edit 05.01.2017 r.
 Kolejność 

1. Ewelina W - www.ivka86.blogspot.com [RECENZJA]
2. Gąska - www.ryszawa.blogspot.com [RECENZJA]
3. littleblack - www.littleblack1.blogspot.com [RECENZJA]
4. deana - podkoldra-deana.blogspot.com [RECENZJA]
5. Zuzanna K - www.ogrodksiazek.blogspot.com [RECENZJA]
6. Poligon domowy - www.poligon-domowy.blogspot.com [RECENZJA]
7. Pięknem Oczarowana - www.lifestylebyagnieszka.blogspot.com
8. Ewa Smaś - www.toreador-nottoread.blogspot.com
9. Aga to czyta - www.agatoczyta.pl
10. Sylwia Solecka - www.filizankarelaksu.blogspot.com

Dziękuję za zgłoszenia. Książka wyruszy w drogę 9 stycznia. Pozdrawiam!
 

20 komentarzy:

  1. Mam swój egzemplarz, ale innym życzę miłej zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę mam, więc nie skorzystam, ale wszystkim życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie miała własnej książki, pewnie wzięłabym udział. Mimo wszystko szczerze polecam uczestnictwo. Podarunek jest naprawdę wartościową książką :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej hej czy mogę się jeszcze dopisać??? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zaproszenie:) Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie dołączę :)

    a ja zapraszam do wyzwania #czytambopolskie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i również zapraszam na organizowany przeze mnie Book Tour :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytam takiej literatury, ale rzucę dziewczynom na grupę, może któraś się skusi :D
    Rada na przyszłość - upewnij się, co czyta osoba, której wrzucasz takie info ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie :) Chętnie się przyłączę

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za zaproszenie, ale nie dam rady :/ może następnym razem
    Pozdrawiam https://mamopoczytajsobie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za zaproszenie. :-) Jeszcze jakiś czas temu zapewne wzięłabym udział, ale teraz jestem trochę zrażona do idei Book Tour. W ubiegłym roku wzięłam udział w dwóch akcjach tego typu i niestety żadna książka do mnie ostatecznie nie dotarła - zaginęły gdzieś po drodze u różnych blogerów. Mimo to mam nadzieję, że u Ciebie wszystko się uda. :-) Trzymam mocno kciuki, miłego czytania i udanej zabawy dla Wszystkich. Pozdrawiam ciepło. :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. czy można jeszcze dołączyć?
    www.filizankarelaksu,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :)
      Prześlij mi swoje dane kontaktowe na e-mail.

      Usuń