28 grudnia 2016

BOOK TOUR - ZAKOŃCZONY SUKCESEM!


Niezmiernie miło mi poinformować o tym, że mój pierwszy Book Tour dobiegł końca. W kwietniu pierwsza czytelniczka miała możliwość zapoznania się z powieściami Marty W. Staniszewskiej. A już w grudniu, po małych zawirowaniach, książki szczęśliwie do mnie wróciły.


Poniżej przedstawiam Wam mapę. Taką oto drogę przemierzały książki Marty W. Staniszewskiej. Łącznie pokonały 2 651 km !


Wszystkie recenzje uczestniczek Book Touru możecie przeczytać T U T A J.

Z całego serca dziękuję autorce za udostępnienie książek i możliwość cieszenia się Pani twórczością. W drugiej kolejności dziękuję uczestniczkom za wzięcie udziału w moim pierwszym Book Tourze.

Dziękuję!

A wszystkich pozostałych zapraszam do mojego drugiego Book Touru z książką Cecelii Ahern "Podarunek". Zapisy rozpoczną się już jutro!

5 komentarzy:

  1. Super. Gratuluję. Książki przebyły niesamowitą podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki były również u mnie :) I rzeczywiście przebyły długą drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! Gratuluję! :D
    Sama już się nie mogę doczekać, by jedna z moich książek do mnie trafiła!
    Bo jedna niestety utknęła na zawsze u przedostatniej uczestniczki - nie mam z nią kontakt od ponad 3 miesięcy :(

    OdpowiedzUsuń