30 grudnia 2016

WINTER GLOW, czyli ZIMOWY BLASK


Nie wiem dlaczego, ale mam słabość do wszystkich wosków w białym kolorze. Kuszą mnie swoją delikatnością. Winter Glow podpatrywałam już od roku, jeśli nie dłużej. Nareszcie przy ostatnich zakupach w goodies.pl ten wosk wpadł do mojego koszyka.

    Winter Glow to klasyczny, zimowy zapach, którego nie da się nie pokochać. To mieszanka trzech zapachowych nut: świeżego igliwia, delikatnego i zmysłowego bursztynu oraz rześkiego, lekko mroźnego powietrza. Połączenie wyżej wymienionych nut tworzy zapach kojarzący się ze świętami, czy z zimą. To właśnie wyróżnia Winter Glow spośród innych zimowych i korzennych wosków. Jeśli chodzi o intensywność wosku, to jest on średnio intensywny. Czuć go jedynie w pomieszczeniu, gdzie się go zapali. Zapach jest świeży i nienachalny.

    Cieszę się, że zima dopiero się rozpoczęła i będę miała mnóstwo czasu, aby cieszyć się zapachem tego delikatnego i "czystego" wosku.

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Winter Glow.

2 komentarze:

  1. Mój wosk powoli się kończy, więc muszę zakupić kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ten zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń