28 grudnia 2016

COCONUT SNOWFLAKE


Choć święta już za nami, w domu wciąż czuć magiczną i bożonarodzeniową atmosferę. Ten klimat pozwala utrzymać mi cudowny zapach od goodies.pl czyli Coconut Snowflake

Coconut Snowflake jest zapachem wyjątkowym. To delikatny aromat, który na długo pozostaje w pamięci. Jest bardzo przyjemny i delikatny. Producent zapewnia, że jest to zapach świeżo upieczonych ciasteczek kokosowych. To prawda, ale ja jeszcze wyczuwam nutę mięty, dzięki której zapach jest rześki. Jeśli jesteście zatem fanami kokosowych zapachów, musicie zwrócić uwagę na ten wosk, bo dzięki nucie mięty jest to zapach nietuzinkowy.

Chciałabym również zwrócić uwagę na jeden minus fabryczny, który bardzo przeszkadzał mi przy paleniu wosków z Kringle, czyli przy Cozy Cabin, Cozy Christmas i przy Coconut Snowflake. Bardzo ciężko jest ten wosk wyjąć z pudełeczka. Musiałam pomagać sobie nożykiem, aby wydobyć odrobinę wosku. Zatem woski od Yankee Candle są bardziej praktyczne i łatwiej jest się nimi obsługiwać. Jednak ta mała wada, nie zaważa na mojej ocenie zapachu.

Podsumowując, Coconut Snowflake jest piękną kompozycją, którą warto wypróbować.

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Coconut Snowflake.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie kokosowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na ten rok mam już dosyć świątecznych klimatów. Jeszcze do siebie dochodzę tym bardziej, że jakieś chorubstwo się do mnie przyczepiło :(

    OdpowiedzUsuń