05 lipca 2017

BOOK TOUR -> Sandra Nowaczyk "Friendzone" <-


Serdecznie zapraszam!




ZASADY PRZYSTĄPIENIA DO BOOK TOUR:


1. Chęć przystąpienia do zabawy proszę zgłaszać od 5.07.2017 r. do 12.07. 2017 r. w komentarzach pod tym wpisem. Kolejność zgłoszeń ma znaczenie!
2. Równocześnie proszę o przesłanie swoich danych adresowych i linku do bloga/konta na lubimyczytac.pl na mój e-mail: elementarz90@gmail.com
3. W ciągu maksymalnie dwóch tygodni (14 dni) od otrzymania książki, proszę opublikować recenzję lub opinię na swojej stronie lub na lubimyczytac.pl
4. Wstaw baner Book Touru na swojej stronie lub na fanpage.  [nieobowiązkowe]
5. W swojej recenzji zaznacz fakt, że książkę przeczytałeś w ramach akcji "Book Tour" wraz z podaniem linka do tego regulaminu.
6. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką Katarzyną K (elementarz90@gmail.com), w sprawie kontaktu z kolejnym uczestnikiem.
7. Proszę o wysyłanie książki listem poleconym! I podanie numeru paczki organizatorce.
8. Spraw przyjemność osobie, której wysyłasz książkę i dorzuć do koperty coś miłego, np. zakładkę, albo list. [nieobowiązkowe
 
9. Na koniec, książka trafi do mnie, organizatorki zabawy.

Wszystko jasne? Zatem Book Tour CZAS START!

5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się tylko błagam, abym nie była w terminie 6-20 sierpnia bo wtedy nie ma mnie w Polsce. Dziękuję! Już wysyłam dane
    na maila :) ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, sama wzięłabym udział w BookTourze, ale mam jeszcze tyle książek do przeczytania ;____; dlatego pozostaje mi życzyć innym miłej zabawy!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  3. Z racji na małe zainteresowanie akcją i wycofanie się jednej z yczestniczek- Book Tour zostaje anulowany.

    OdpowiedzUsuń