31 lipca 2017

TOP 5 LIPCA 2017


Witajcie w ostatnim dniu lipca. Choć połowa wakacji za nami to lato zaczyna się dopiero teraz, na co wskazują wysokie temperatury. I świetnie! Dla mnie to najlepsza pogoda na czytanie, które często łączę z opalaniem. Życzę Wam cudownego nadchodzącego miesiąca, a w międzyczasie zerknijcie na moje TOP 5 miesiąca.
 

Ogromną popularnością cieszył się post, w którym można było zgłosić się do Book Toura z powieścią Doroty Gąsiorowskiej "Melodia zapomnianych miłości". Akcja ruszyła już z rozmachem i pojawiła się nawet pierwsza recenzja książki -> klik.


Naprawdę cieszę się, że tak chętnie zaglądacie do tego posta. Zabieram się za drugą część już wkrótce.

Oj tak, serdecznie Wam polecam ten poradnik. Wspaniała, motywująca książka! Obowiązkowa lektura dla każdej zapracowanej kobiety, i nie tylko.


Głośno o tej książce było jakieś dwa tygodnie temu, kiedy to obchodziła swoją premierę. Udany debiut literacki Sandry Nowaczyk, porównywanej do Estelle Maskame.


Dawno go nie oglądałam. Przypomnieliście mi o nim i chyba dzisiaj wieczorem go obejrzę. Wspaniały, romantyczny film. POLECAM!

To byłoby na tyle. Zerkajcie na popularne posty tego miesiąca i miło odpoczywajcie. Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. U mnie tego roku, nie ma czasu na wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam filmu ,,Zupełnie jak miłość'', ale muszę go zobaczyć.
    Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej książki z Twojej topowej 5, chociaż "Melodia..." jest na mojej liście 'do przeczytania'. A film zapisuję, może odczaruje mi aktora grającego główną rolę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy odczaruje, bo Ashton znowu gra tutaj lovelasa ;) ale takiego go lubię ;)

      Usuń