28 lipca 2017

Yankee Candle: COASTAL LIVING


Coastal Living pochodzi z limitowanej kolekcji Yankee Candle. To zapach, który kojarzy mi się z pięknymi wakacjami nad oceanem. Jest rześki i świeży i wprawia mnie w pozytywny nastrój.
 
Rok temu byłam z mężem na wakacjach w Chorwacji. Mile wspominam ten czas. Wosk Coastal Living pomógł mi odtworzyć minione chwile, ponieważ dzięki niemu mogłam wyobrazić sobie siebie spacerującą po brzegu oceanu, oddychającą bryzą, słuchającą szumu fal. 

Zapach Coastal Living to kwintesencja świeżości. Wosk sprawia, że mogę się zrelaksować i wypocząć. Od rana gości w moim mieszkaniu i dzięki temu czuję się szczęśliwie. Zapach jest mocny i trwały, także dozujcie tartaletkę. Nie mogłabym nie wspomnieć o tym, że paląc ten wosk wyczuwam zapach ulubionego piżma, które zmieszane z solą morską i zapachem kwiatów tworzą mieszankę doskonałą.

Zapraszam do sklepu Goodies.pl oraz produktu Coastal Living.

1 komentarz: