04 maja 2015

TOP 5, czyli 5 najpopularniejszych postów w kwietniu


Wyniki TOP Piątki zaskoczyły mnie w tym miesiącu, ponieważ nie spodziewałam się, że niektóre posty tak chętnie będą przez Was czytane. Mam tu na myśli "Barwy miłości", które zdominowały inne pozycje książkowe i osiągnęły imponującą dla mnie liczbę wyświetleń.


TOP 5 KWIETNIA:






W czołowej Piątce wciąż utrzymują się erotyki, czyli Barwy miłości oraz Piękny drań. Chociaż książki te cieszą się przeróżnymi opiniami, jestem zadowolona, że do nich wracacie, a być może nawet zastanawiacie się nad ich kupnem. Z tego miejsca jeszcze raz polecam Pięknego drania ;)

Chciałabym jeszcze przypomnieć o mojej książkowej wyprzedaży, czyli o książkach za 10 zł, jeszcze nie wszystko zostało wykupione ;) K L I K

5 komentarzy:

  1. Mnie akurat ''Piękny drań'' nie przypadł do gustu, ale za to ''Barwy miłości'' gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Erotyki to nie dla mnie... Rzeczywiście, sama jestem zaskoczona, że tego typu powieści będą się cieszyć tak dużym zainteresowaniem, ale tym lepiej dla Ciebie! Wyświetleń coraz więcej ;)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Barwy miłości kupiłyśmy. Może jutro dojdą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Erotyki powiadasz - ja gdy pisze opinię erotyka na ogół czytam w komentarzach, że takie powieści nie są w klimatach danej osoby - statystyki jednak u ciebie mówią coś innego - czyli, że jednak erotyka nie jest aż tak odpychającym gatunkiem :P

    OdpowiedzUsuń