30 marca 2015

TOP 5, czyli 5 najpopularniejszych postów w marcu


Choć z niecierpliwością oczekiwałam marca i pierwszych oznak wiosny, to mijający miesiąc przyniósł więcej smutku niż radości. Niestety... Jeśli chodzi o tematy blogowo-książkowe, to przeczytałam niewiele książek i wciąż czekam na więcej wolnego czasu, aby móc zacząć nadrabiać swoje zaległości. A teraz zapraszam na mini podsumowanie najchętniej przez Was czytanych postów w marcu.

Oto zestawienie:

1. Recenzja "Pięknego drania", Wydawnictwo Zysk i S-ka
2. Recenzja "Stojąc pod tęczą", Wydawnictwo Świat Książki
3. Recenzja "Daj mi więcej", Wydawnictwo Muza Sa
4. Recenzja "Babiego lata", Wydawnictwo Zysk i S-ka
5. Recenzja "Obietnicy Łucji", Wydawnictwo Znak

Przesyłam wiosenne pozdrowienia :)

5 komentarzy:

  1. Jak widać największą popularnością cieszą się lekkie nowości :) Sama z chęcią czytam tego typu recenzje więc nie dziwie się, że są one najbardziej poczytne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już "Pięknego drania" - niestety pozostałych książek nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w marcu za dużo się nie naczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana łączę się z Tobą w bólu, sama również ostatnio na ten brak czasu narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie "Babie lato", ale na przeczytanie czeka "Obietnica Łucji" :)

    PS. Hej, dzisiaj wyjątkowo pokuszę się o mały SPAM! Ponieważ zmieniłam serwer, blogrolle szaleją i info o nowych postach pojawia się za rzadko. Dlatego zapraszam do mnie na najnowszy post, w którym informacja o tym, jak mnie teraz obserwować!
    http://www.maialis.pl/blogowe-pogotowie-5-jak-mnie-teraz-obserwowac/

    OdpowiedzUsuń