28 lutego 2015

TOP 5, czyli 5 najpopularniejszych postów w lutym


Koniec lutego! Za chwilę rozpoczniemy marzec, a wraz z nim powitamy piękną wiosnę. Już nie mogę się doczekać, ale tymczasem sprawdźmy, co najchętniej czytaliście w lutym ;)


1. Recenzja powieści Abbi Glines, Odzyskane szczęście, Wydawnictwa Pascal

2. Recenzja powieści Gayle Forman, Wróć, jeśli pamiętasz, Wydawnictwa Nasza Księgarnia

3. Recenzja erotyku Anny Daszuty, Anioł na ramieniu, Wydawnictwa Novae Res

4. Recenzja powieści Rebeccki Donovan, Oddychając z trudem, Wydawnictwa Feeria

5. Recenzja powieści Cecelii Ahern, Love, Rosie, Wydawnictwa Akurat



W lutym przeczytałam 5 książek i kończę już 6 powieść, a mianowicie "Babie lato" Danuty Pytlak. Chyba największym zaskoczeniem była dla mnie kontynuacja "Zostań, jeśli kochasz". Spodziewałam się, że będzie to lekka pozycja nakierowana na młodzież, a jednak się myliłam. Książka mnie oczarowała! Najmniej podobał mi się erotyk "Anioł na ramieniu", ale nie oznacza to, że tej książki nie polecam.

Jak będziecie spędzać 1 marca? I koniecznie dajcie znać z jaką książką? ;)
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Myślę, że normalnie. Akurat 1 marca nie planuję czytania żadnej powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro może w końcu będę miała czas, żeby usiąść z książką w ręku. Choć książka którą czytam wymaga również ołówka i znaczników - wyłapuje tyle błędów, że nie mogę się oprzeć ;) Nadrabiam zeszłoroczne zaległości i czytam "Oszusta matrymonialnego" Leszka Szymowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten czas pędzi! Już marzec się zaczął ;)

    OdpowiedzUsuń